کد خبر: ۱۶۳۵۸۲
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۴
با اعلام دبیرخانه؛
مهلت ارسال اثر به دومین دوره جایزه ادبی شهید اندرزگو از سوی دبیرخانه این رویداد تمدید شد.

مهلت ارسال اثر به جایزه شهید اندرزگو تمدید شدبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، دبیرخانه دائمی جایزه مردمی و ادبی «شهید سیدعلی اندرزگو»، با توجه به استقبال علاقه‌مندان به شرکت در دومین دوره این جایزه، مهلت ارسال آثار به این‌رویداد را تا پایان اردیبهشت تمدید کرد.

بنابراین گزارش، رویکرد جایزه شهید اندرزگو، بیان و روشنگری حقایق درباره دوره منحوس پهلوی است و اینک قرار است پس از گذشت دو سال از برگزاری نخستین دوره این‌ جایزه، دومین دوره آن با آرمان برجسته‌نمایی و تقدیر از کتاب‌ها و آثار تولیدی با موضوع مقابله با تحریف تاریخ و تطهیر پهلوی‌ها به همت مجمع ناشران انقلاب اسلامی و سایر مراکز و تشکل‌های فرهنگی و ادبی برگزار شود.

پدیدآورندگان و ناشران می‌توانند آثار خود را با درون‌مایه‌های مقابله با تحریف تاریخ و تطهیر پهلوی‌ها و همچنین بیان حقایق و روشنگری درباره آن دوران، در گروه‌های داستان بلند و رمان بزرگ‌سال، داستان و شعر کودک و رمان نوجوان و همچنین روایت تاریخ، به دبیرخانه جایزه شهید سیدعلی اندرزگو ارسال کنند.

چاپ اول آثار ارسالی باید متعلق به سال‌های ۱۳۹۸ یا ۱۳۹۹ باشد؛ همچنین نویسندگانی که آثار منتشرنشده خود را ارسال می‌کنند، باید حداقل یک کتاب منتشرشده داشته باشند.

پدیدآورندگان می‌توانند دو نسخه از آثار خود را تا پایان اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۰، برای دبیرخانه دائمی جایزه شهید سیدعلی اندرزگو به نشانی تهران، خیایان انقلاب، خیابان دوازدهم فروردین، خیابان شهدای ژاندارمری، پلاک ۱۴۰، مجمع ناشران انقلاب اسلامی ارسال کنند؛ همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب‌سایتِ رسمی مجمع ناشران انقلاب اسلامی به نشانی www.mananashr.ir مراجعه کنند یا با دبیرخانه جایزه شهید سیدعلی اندرزگو تماس بگیرند.

زمان برگزاری دومین دوره جایزه شهید اندرزگو، شهریور ۱۴۰۰ همزمان با ایام شهادت شهید سیدعلی اندرزگو است.

انتهای پیام/ 231

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار