کد خبر: ۱۶۳۶۳۳
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۲
مدیر کل استاندارد فارس گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون ۶۸ مجوز استاندارد توسط اداره کل استاندارد فارس جهت واحدهای تولیدی و خدماتی استان صادر شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، مرتضی رهنما امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ۱۳ پروانه استاندارد حد مجاز آلاینده ها در محصولات کشاورزی در زمینه گوجه فرنگی، خرما، سیب زمینی، قارچ خوراکی وانگور صادر شد.

رهنما افزود: در این مدت ۱۷ پروانه کاربرد علامت استاندارد و ۱۱ مورد مجوز استفاده از علامت استاندارد و همچنین ۲۷ مورد مجوز استفاده از ظرفیت خالی کارخانجات فارس صادر شد.

وی افزود: در این مدت همچنین ۲۶۵ تاییدیه استاندارد آسانسور در سطح استان صادر گردید.

مدیر کل استاندارد فارس در ادامه از ۲۰۰ فقره بازرسی سرزده از واحدها و انجام ۳۰۰ نمونه برداری اتفاقی از خط تولید کارخانجات فارس خبر داد و افزود: در این مدت بیش از ۶۰ اظهار نامه وارداتی و صادراتی در گمرکات فارس توسط استاندارد صادر شده است.

مدیر کل استاندارد فارس از  تدوام نظارت مستمر کارشناسان استاندارد فارس بر مراکز تولیدی ، انبارهای کالاهای مشمول استاندارد اجباری و مراکز عرضه در سطح استان خبرداد و گفت: در صورت مشاهده هرگونه موارد غیر استاندارد که سلامت و ایمنی مردم را تهدید نماید برخورد قانونی صورت می گیرد.

انتهای پیام/ن

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار