کد خبر: ۱۶۳۶۳۹
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۳
مدیر روابط عمومی دادگستری کل استان یزد گفت: در سال گذشته مسئولین عالی قضایی استان به درخواست بیش از 18 هزار نفر، بصورت حضوری و مجازی رسیدگی و دستورات قضائی مقتضی را صادر کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، حسین عباس زاده پیش از ظهر امروز در جمع برخی از اصحاب رسانه استان، با بیان این‌که در راستای عمل به سیاست‌های راهبردی قوه قضائیه، صیانت از حقوق شهروندی، تکریم ارباب رجوع، حفظ کرامت انسانی و نظارت های لازم و شایسته به امور قضایی یک روز از هر هفته به صورت ویژه ملاقات مردمی شهروندان برگزار می شود، اظهار کرد: در سال ۹۸،  ۱۰ هزار و ۴۴ مورد ملاقات مردمی انجام شده است.

وی با اشاره به رشد ۸۷ درصدی ملاقات‌های مردمی مسئولان ارشد دستگاه قضایی استان در سال گذشته افزود: مسئولین عالی رتبه قضایی در سال ۹۹ تعداد یک هزار و  ۸۲۸ دیدار با اقشار مختلف در مناسبت‌های متفاوت داشتند.

مدیر روابط عمومی اداره کل دادگستری استان یزد در ادامه با بیان این‌که از تعداد کل ملاقات های انجام شده در سال گذشته یک هزار و ۸۱۸ مورد ویژه حوزه های قضایی بوده، گفت: این آمار نیز نسبت به سال قبل ۱۰ درصد افزایش داشته است.

عباس زاده در رابطه با کمیت و کیفیت ملاقات ها تصریح کرد: با توجه به وضعیت شیوع بیماری کرونا که اغلب برنامه ها را تحت تاثیر قرار داد برخی از ملاقات مردمی‌ها را دچار محدودیت شد و به همین دلیل در بعضی از دوره‌ها به صورت الکترونیک و ارتباط تصویری با تعداد محدودتری ملاقات های مردمی پیگیری و دنبال شده است.

وی با اشاره به پل‌های ارتباطی با مسئولین قضایی دادگستری استان خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند از طریق سایت دادگستری استان یزد با آدرس http://dadgostari-yz.ir و بخش ارتباط با مسئولین و همچنین پست‌های الکترونیک riyasat@dadgostari-yz.ir وinfo@dadgostari-yz.ir و pr@dadgostari-yz.ir با مسئولین عالی قضایی استان و سایر مسولین قضایی و رؤسای حوزه های قضایی و سایر دادستان های استان ارتباط بر قرار نمایند.

انتهای پیام/ب

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار