کد خبر: ۱۶۳۶۶۵
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۶
بازیکن ملی پوش و ژاپنی لیورپول هرچند قرضی در ساوتهمپتون بازی می کند اما آنفیلدی قصد ادامه همکاری با او را دارند.

به گزارش خبرگزاری فارس، تاکومی مینامینو با وجودی که قراردادی قطعی با باشگاه لیورپول دارد، از نقل و انتقالات زمستانی، به صورت یار قرضی در اختیار ساوتهمپتون قرار گرفت.

تیم قهرمان فصل قبل که در خط  حمله محمد صلاح، روبرتو فیرمینو، سادیو مانه، دیگو جوتا و دیووک اوریگی را داشت، فرصتی برای بازی را نمی توانست در اختیار هافبک و مهاجم 26 ساله آسیایی قرار دهد.

بازیکنان فوق گزینه های اصلی کلوپ برای قرارگرفتن در ترکیب تیم بودند و به این ترتیب توانایی های لژیونر ژاپنی روی نیمکت هدر می رفت.

برای «نگه داشتن او در وضعیت بازی» و حفظ نسبی آمادگی، لیورپول او را به ساوتهمپتون قرض داد.


در هفته های اخیر شایعاتی در مورد آینده این بازیکن مطرح شد و برخی رسانه ها از احتمال واگذاری ستاره تکنیکی گفتند.

اما اکنون در فاصله کم تا  پایان فصل به نظر می رسد لیورپول سیاست مشخصی برای این بازیکن خارجی در نظرگرفته است.

*نظر کلوپ درباره مینامینو

در مورد او و این که آیا در لیورپول ماندگار خواهد شد یا خیر، شب گذشته در حاشیه بازی با ساوتهمپتون، یورگن کلوپ، سرمربی تیم آنفیلدی و مسئول نقل و انتقالات حرف زد.

او هم از این بازیکن تحت قرارداد باشگاهش تعریف کرد و هم به نوعی برنامه تیم لیگ برتری را در مورد آینده این بازیکن بیان کرد.

سرمربی ژرمنی گفت:تاکومی فوق العاده بازی می کند و من از این مورد متعجب نیستم.

وی افزود:اجازه دادن به او برای رفتن به تیمی دیگر در زمستان، کار راحتی نبود. چون او برای ما بازیکنی مهم محسوب می شود.

کلوپ ادامه داد:البته در گذشته موقعیت زیادی نبود که بازی کند. همینطور گزینه های مناسب برای رفتن به صورت موقت و قرضی بازی کردنش، وجود نداشت. ما باید همه چیز را با هم در نظر می گرفتیم.

کلوپ در مورد این موضوع که مینامینو در پایان فصل حفظ خواهد شد یا در جمع خروجی ها قرار می گیرد، چنین نظر داد:مینامینو به لیورپول بازخواهد گشت و به عنوان بازیکنی مهم لیورپول خواهد ماند.

*مینامینو از کجا می آید؟

مینامینو که از ژانویه پیراهن ساوتهمپتون را به تن کرده، برای این تیم 7 بازی کرده که 2 گل زده است. او که تاکنون برای تیم ملی ژاپن 28 بازی کرده  و 13 گل زده، محصول آکادمی باشگاه سرزو اوزاکا کشورش است.

البته به صورت کاملا جدی در تیم ردبول زالتسبورگ اتریش خودش را مطرح کرد. در این تیم اتریشی در سال های 2015 تا 2020 به مدت 5 سال در سطح اروپا تجربه اندوزی کرد و چیزهای از فوتبال فراگرفت.

او آنقدر خوب کارکرد که در سال 2020 لیورپول به سراغش آمد. از این رو ستاره جویای نام با عقد قراردادی 4.5 ساله و به مبلغ 7.25 میلیون پوند به عضویت تیم انگلیسی درآمد تا نخستین بازیکن آسیایی تاریخ این باشگاه شود.

به این ترتیب او از روز اول ژانویه 2020 بازیکن رسمی لیورپولی ها شد. زمانی که با باشگاه قراردادش را ثبت کرد، به رسانه ها گفت: رویای من بود که بازیکن لیورپول شوم . به این موضوع فکر می‌کردم که اگر به عنوان یک فوتبالیست پیشرفت کنم، روزی می‌توانم در لیگ برتر انگلیس بازی کنم، اما هیچوقت فکر نمی‌کردم که بتوانم در لیورپول بازی کنم و واقعاً از این بابت خوشحالم.

او افزود:واقعاً خوشحالم که بخشی از تیم لیورپول هستم. هدف من این است که با این تیم، به قهرمانی لیگ برتر انگلیس و لیگ قهرمانان اروپا برسم. همچنین کمکی برای تیم باشم.

در کارنامه این بازیکن، اکنون 19 بازی برای تیم آنفیلدی و یک گل زده ثبت شده است.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار