کد خبر: ۱۶۳۸۵۲
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۲
نماز عید سعید فطر بعد از یک ماه عبودت و بندگی در ماه مبارک رمضان به امامت حجت‌الاسلام سید عبدالنبی موسوی‌فرد،نماینده ولی فقیه در خوزستان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، نماز عید سعید فطر بعد از یک ماه عبودت و بندگی در ماه مبارک رمضان به امامت حجت‌الاسلام سید عبدالنبی موسوی‌فرد،نماینده ولی فقیه در خوزستان برگزار می‌شود.

نماز عید سعید فطر در فضای باز و با رعایت دستور العملهای بهداشتی در مکان اتوبان آیت‌الله بهبهانی روبروی درب شماره ۶ مصلی راس ساعت ۷:۳۰ صبح برگزار میگردد.

با توجه به تاکید نماینده ولی فقیه در استان از شهروندان خواسته شد تا از هر گونه بازدید و اجتماعات غیر ضروری خصوصا در ایام عید فطر و در جهت رعایت توصیه‌ها و دستورالعمل‌های ستاد ملی و استانی کرونا جدا اجتناب شود.

همچنین بنا بر اعلام دفتر نماینده ولی فقیه در استان خوزستان مبلغ فطریه بر اساس گندم به ازای هر نفر سه کیلو یا ۲۰ هزار تومان، بر اساس برنج ایرانی هر نفر ۱۰۰ هزار تومان و برنج غیر ایرانی هر نفر ۷۵ هزار تومان است.

کفاره افطار عمدی روزه به ازای هر روز ۳۰۰ هزار تومان و کفاره افطار غیر عمد و عذر روزه پنج هزار تومان به ازای هر روز اعلام شده است.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار