کد خبر: ۱۶۳۹۲۶
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۶
جانشین فرمانده مرزبانی ناجا:
سردار ستاره گفت: مرزبانان در بسط و گسترش امنیت و آرامش مرز‌ها کوشا هستند و همگان باور دارند که امروز مرزبانی یکی از مهمترین ارکان امنیت کشور است.

مرزبانی یکی از مهمترین ارکان امنیت کشور استبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «جلال ستاره» جانشین فرمانده مرزبانی ناجا در بازدید از یگان‌های مرزی شهرستان بانه در جمع مرزبانان ضمن تبریک و تسلیت شهادت مرزبان مجاهد مرزبانی استان کردستان شهید «حسین نامور»، اظهار داشت: مرزبانان با عشق به ولایت، شهادت‌طلبی و پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی، جانانه از حریم این مرز و بوم پاسداری می‌کنند.

وی افزود: مرزبانان مومن و ولایتمدار ایران اسلامی با مدد از سرور و سالار شهیدان در بسط و گسترش امنیت و آرامش مرز‌ها کوشا هستند و همگان باور دارند که امروز مرزبانی یکی از مهمترین ارکان امنیت کشور است و همه ما باید در حفظ این اقتدار تلاش کنیم.

جانشین فرمانده مرزبانی ناجا در ادامه ضمن تقدیر از تلاش شبانه روزی مرزبانان در راستای تحقق امنیت پایدار در مرز‌های کردستان، تصریح کرد: اکنون مرزبانی با اشراف کلی بر مرزها، در راه دفاع از آرمان‌های انقلاب ثابت قدم بوده و اجازه هیچگونه ناامنی در نوار مرزی را نخواهد داد.

سردار ستاره در بخش دیگر سخنان خود با تاکید بر رعایت اصل انضباط و آموزش در مرزبانی، گفت: بنیان آیین نامه انضباطی نیرو‌های مسلح بر پایه مستحکم باور‌های دینی استوار شده و عمل به مؤلفه‌های معنوی و تقویت اعتقادات، دستیابی به انضباط ظاهری را میسر می‌کند.

وی با بیان اینکه فاکتور اصلی هوش و سلامت سازمانی، آموزش است، بیان کرد: آموزش و آگاهی بخشی و تربیت نیرو‌های متعهد، لایق و متخصص از نیاز‌های اساسی یک سازمان است که در پیشرفت و تعالی و دستیابی به اهداف آن بسیار مؤثر است.

جانشین فرمانده مرزبانی ناجا در ادامه به تدابیر عملیاتی فرماندهی مرزبانی ناجا اشاره و تصریح کرد: انتظار داریم فرماندهان یگان‌ها با عنایت به خط مشی و تدابیر فرمانده مرزبانی ناجا در همه امور تمام فرامین و آموزش‌های لازم را فرا گرفته و با انتقال آن به کارکنان زیر مجموعه تلاش کنند تا یگانی پویا با توان رزمی بالا جهت انجام ماموریت‌های محوله داشته باشند.

سردار ستاره خاطرنشان کرد: تمامی ماموریت‌ها و عملیات‌ها بدون اشراف اطلاعاتی بی فرجام و یا ناقص بوده و باید در این زمینه اهتمام ویژه داشت.

وی همچنین بر ارتقای آمادگی عملیاتی و رزمی مرزبانان تاکید کرد و بیان داشت: فرماندهان و مسئولان واحد‌های مرزی هم با تهیه سناریو‌های مختلف و ممارست در تمرین، نسبت به تقویت توان عملیاتی واحد‌ها به منظور بالا بردن ضریب هوشیاری نیرو‌ها عمل کنند.

جانشین فرمانده مرزبانی ناجا خدمت در مناطق مرزی و صعب‌العبور را عبادتی بزرگ و قابل ستایش دانست و گفت: همه ما سرباز ولایت فقیه هستیم و به این خدمت افتخار کرده و با تمام قوا و در سخت‌ترین شرایط از مرز‌های ایران اسلامی حراست می‌کنیم.

انتهای پیام/ 241

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار