کد خبر: ۱۶۴۳۶۴
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۳
علیزاده درباره دیدار مجمع نمایندگان استان ایلام با دبیر شورایعالی مناطق آزاد کشور تاکیدکرد:

به گزارش  خبرگزاری  خانه  ملت،  بهزاد علیزاده در  تشریح  دیدار  مجمع نمایندگان استان ایلام با  دبیر شورایعالی مناطق آزاد کشور ،گفت: از تلاش ها و پیگیری های کلیه افراد و شخصیت هایی که در سطح استانی و ملی در یک دهه گذشته برای تصویب منطقه آزاد مهران تشکر و قدردانی شد.

رئیس مجمع نمایندگان استان ایلام  افزود: اگرچه این خواسته مهم و به حق مردم عزیز استان با تاخیر طولانی اجابت گردید اما باید آن را به فال نیک گرفته و مسئولین با تلاش مضاعف باعث شوند مردم ایلام از این فرصت ویژه به بهترین نحو بهره مند گردند.
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی در ادامه این نشست نسبت به استفاده از تمامی توانمندی های فرزندان استان ایلام تاکید و خواستار بررسی دقیق سایر مناطق آزاد کشور به منظور جلوگیری از تکرار ضعف و اشتباهات و همچنین استفاده از  تجارب و نقاط قوت آن ها جهت اداره هرچه بهتر این منطقه شد.

علیزاده همچنین اضافه کرد که اتصال ایلام به شبکه ریلی کشور از سمت شمال و جنوب استان می تواند موجب  توسعه استان و بویژه رونق منطقه آزاد مهران گردد.

نماینده مردم  دهلران، دره شهر، آبدانان و بدره با تشریح ظرفیت های ویژه اقتصادی شهرستان دهلران در حوزه نفت و گاز، آب، خاک، کشاورزی و معادن و همچنین وجود گذرگاه مرزی چیلات خواستار صدور مجوز منطقه ویژه اقتصادی برای این شهرستان شد./

پایان پیام

برچسب ها: بهزاد علیزاده
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار