کد خبر: ۱۶۴۳۶۵
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۳

به گزارش خبرگزاری  خانه ملت، احمد دنیا مالی در مراسم رونمایی از طرح های ملی فدراسیون ورزشهای همگانی با عنوان «بهار تندرستی» گفت: برای رفع کم تحرکی و چاقی در کشور نیاز به یک پروژه ملی داریم.

نماینده مردم  انزلی  در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:  برای این که بتوانیم در ورزش همگانی گام های مؤثری برداریم چاره ای نداریم جز این که یک پروژه ملی برای رفع کم تحرکی و چاقی تعریف کنیم.

وی ادامه داد: اگر ورزش همگانی ما توسعه یافته بود مطمئن باشید که در تلفات کرونا آمار کمتری داشتیم. اگر می خواهیم تخت های بیمارستان خالی تر شود باید بخشی از منابع مالی که به حوزه درمان می دهیم را باید به ورزش همگانی بدهیم. 

دنیامالی با اشاره به نقش شهرداری ها در توسعه ورزش همگانی گفت: شهرداری ها به واسطه ارتباط مردمی که دارند خیلی وسیع تر از سایر نهادها می توانند در ورزش همگانی تاثیرگذار باشند. 

 دنیا مالی  یادآور شد: اعتقادم این است که اگر می خواهیم در ورزش قهرمانی موفق باشیم باید در ورزش همگانی به صورت خاص کار کنیم. بخشی از موفقیت ها در ورزش قهرمانی در گروه فعالیت و کار خوب در ورزش همگانی است. این را باید مسئولان فدراسیون ها بدانند و در این راستا حرکت کنند./

پایان پیام

برچسب ها: احمد دنیامالی
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار