کد خبر: ۱۶۴۴۴۹
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۸
اصابت یک موشک شلیک شده از منطقه غزه در شهرک صهیونیست‌نشین «اشدود» موجب آتش‌سوزی مهیبی شد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، نیروهای مقاومت در غزه از بامداد امروز (شنبه) با دهها موشک و راکت شهرک‌های صهیونیست‌نشین اطراف غزه از جمله «بئرالسبع»، «اشدود»، «کیسوفیم»، «العین الثالثه» و «عسقلان» را هدف قرار دادند.

به نوشته المیادین، یکی از این موشک‌ها به یک منطقه صنعتی و انبار حاوی مواد قابل اشتعال برخورد کرد و آتش‌سوزی مهیبی را موجب شد. در این آتش‌سوزی چند نفر نیز زخمی شدند.

 

ارتش رژیم صهیونیستی نیز در حساب کاربری خود در توئیتر با انتشار این ویدئو، نوشت که آتش بسیار مهیب است. اما اشاره‌ای به محل آتش‌سوزی نکرد.

رادیو ارتش صهیونیستی نیز خبر داد که آژیرهای خطر در شهرک‌های صهیونیست‌نشین بارها در ساعات بامداد به صدا در آمده و در بئر السبع نیز یک موشک به ساختمانی برخورد کرده که چند نفر زخمی شدند.

وبگاه شبکه الجزیره نیز نوشت که این حملات گسترده در پاسخ به بمباران یک خانه مسکونی در اردوگاه «الشاطی» در غرب غزه که موجب شهادت ۱۰ تن از ساکنین از جمله دو زن و هشت کودک شد، صورت گرفته است.

درگیری میان مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی از روز دوشنبه (۲۰ اردیبهشت) و پس از پایان ضرب‌الاجل مقاومت به تل‌آویو مبنی بر لزوم پایان تجاوزات این رژیم در قدس و مسجدالاقصی آغاز شده است.

طبق جدیدترین آمار،  سازمان دفاع مدنی در غزه صبح امروز اعلام کرد از آغاز بمباران‌های رژیم صهیونیستی، ۱۳۹ فلسطینی از جمله ۳۹ کودک و ۲۲ زن به شهادت رسیده‌اند.

انتهای پیام/ص

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار