کد خبر: ۱۶۴۴۸۰
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۳
سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا از آغاز واکسیناسیون ۷۵ ساله‌ها از امروز خبر داد.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا از آغاز واکسیناسیون ۷۵ ساله‌ها از امروز خبر داد.

واکسیناسیون فاز اول که کادر بهداشت و درمان بودند، به پایان رسید


علیرضا رئیسی در حاشیه جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا:

 واکسیناسیون فاز اول که کادر بهداشت و درمان بودند، به پایان رسید و فاز دوم را آغاز کردیم وبه خوبی رو به پایان است و از امروز واکسیناسیون ۷۵ سال به بالا آغاز می‌شود و محموله جدید واکسن‌هم فردا صبح به دستمان می‌رسد و بلافاصله توزیع خواهد شد.

از مردم برای رعایت پروتکل‌ها در ماه رمضان، شب‌های احیا و نماز عید فطر ممنون هستم. امروز در جلسه مروری بر وضعیت بیماری در سطح دنیا و کشور داشتیم‌ همچنان متاسفانه کشور هندوستان میزان ابتلا و مرگ بالایی دارد و دردسر زیادی دارند. این ویروس جهش یافته هندی توانسته مانند ویروس جهش یافته انگلیسی تاخت و تاز کند و ضرورت دارد ما بیشتر هوشیار باشیم و پروتکل‌ها را رعایت کنیم تا مبادا گرفتار این ویروس شویم.

 مواردی که از ویروس جهش یافته در کشور پیدا شده تحت کنترل است و استان‌ها جنوبی و شرقی باید بیشتر باید رعایت کنند. استان سیستان و بلوچستان، بوشهر و هرمزگان باید به شدت رعایت کنند که اقدامات خوب و به موقعی داشتند.

در حال حاضر تعداد شهرهای قرمز به سه شهر کاهش یافته است و از مردم قدردانی می‌کنیم که پروتکل‌ها را رعایت کردند و در ایام این تعطیلات هم شاهد کاهش سفرها بودیم و ۱۶ درصد نسبت به سال قبل در همبن ایام کاهش تردد داشتیم.





گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir



نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار