کد خبر: ۱۶۴۵۱۳
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۶
مدافع مراکشی تیم فوتبال اینتر معتقد استY در صورتی که این باشگاه به پروژه خود با کونته ادامه دهد در اروپا هم می‌تواند موفق باشد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، از زمانی که آنتونیو کونته در تابستان 2019 هدایت اینتر را برعهده گرفته، این تیم را متحول کرده و نراتزوری پس از اینکه فصل گذشته قهرمانی سری A را تنها با اختلاف یک امتیاز به یوونتوس واگذار کرد، این فصل در فاصله چهار هفته مانده به پایان این رقابت‌ها قهرمانی خود در این رقابت‌ها را مسجل کرد، اتفاقی که برای اولین بار از سال 2010 برای اینتر رخ داد. مدافع مراکشی نراتزوری معتقد است که اینتر پس از فتح اسکودتو حالا می‌تواند در رقابت‌های اروپایی هم موفق باشد.

اشرف حکیمی که تابستان گذشته از رئال مادرید جدا و به اینتر پیوست، در گفت‌وگو با  در گفت‌وگو با هفته‌نامه «اسپورت ویک» از نشریه «گاتزتا دلو اسپورت» ایتالیا گفت: جاه طلبی‌، پروژه و سخنان کونته من را برای پیوستن به اینتر متقاعد کرد. او به من زنگ زد تا بگوید که مرا برای تیمش می‌خواهد. کونته از من پرسید که چه چیزی می‌بینی و برای آینده‌ حرفه‌ای‌ات چه چیزی می‌خواهی، سپس به من توضیح داد که در اینتر قرار است چطور بازی کنیم. این صحبت‌های آنتونیو به من حس مهم بودن داد.

وی افزود: در اینتر پروژه‌ای وجود دارد که با کونته و با بازیکنان جوانش آغاز شده است. اگر این پروژه ادامه داشته باشد، ما قادر خواهیم بود چرخه‌ای را آغاز کنیم که ما را به سلطه در ایتالیا و اروپا سوق خواهد داد.

حکیمی 22 ساله این فصل در 43 بازی اینتر را همراهی کرده و ضمن به ثمر رساندن هفت گل، 10 پاس‌گل هم برای هم‌تیمی‌های خود ساخته است.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار