کد خبر: ۱۶۴۵۲۹
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۱
گروه استان‌ها- نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: موانع موجود در تولید باعث دلسردی سرمایه‌گذاران و نیروها می شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  بیرجند ، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی صبح امروز در دیدار با  استاندار خراسان جنوبی و معاونین استانداری ضمن تبریک ایام عید فطر،  اظهار کرد: شعار سال که توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی مطرح شد و اینکه از سرمایه گذاران برای تولید هم پشتیبانی شود، هم رفع مانع شود، بر روی زخم تولیدکنندگان مرهمی بود.

وی افزود: در گذشته گاهی افرادی بودند که قصد تولید داشته، وام گرفته تشویق شده بودند اما زمانی که دچار مشکل شده‌اند و هنوز به تولید نرسیده باید قسط‌های بانکی را بپردازند، لذا برای این سرمایه گذاران این مانع‌ها عقده می‌شود.

امام جمعه بیرجند تاکید کرد: مانند اکثر مشکلات، اگر از مردم و بخش خصوصی پشتیبانی کنیم، خود مردم مشکل اقتصادی را حل می‌کند، اما متاسفانه کارشکنی‌ها، ایجاد موانع و عدم پشتیبانی باعث دلسردی بسیاری از نیروهایی که می‌تواستند بسیار کمک کنند، شده است.

عبادی با بیان اینکه هیچ عبادتی بالاتر از رفع مشکلات مردمی نیست، چرا که صاحب اصلی این کشور مردم هستند، بیان کرد: در این مدت بیش از یکسال پس از شیوع ویروس کرونا، اقدامات خوبی در خصوص حفظ سلامت مردم صورت گرفته است.

وی ادامه داد: اما از ویروس کرونا خطرناکتر ویروس تفکر سیاسی و فرهنگی غرب است، ویروسی که در جنگ‌های جهانی اول و دوم، باعث کشته شدن میلیون‌ها انسان شد، تا امروزی که با ایجاد گروهک‌های تروریستی در عراق، سوریه، افغانستان، یمن و فلسطین هروقت خواستند، می کشند و از بین می بردند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: چندی پیش که یک بیگانه از آن سوی دنیا دم از معامله بی پایه قرن می زند، اما این سازمان هیچ موضعی نمی‌گیرند و کشورهای به اصطلاح آزاد همچون فرانسه،  آلمان و انگلیس حمله‌های اسرائیلی‌ها را به خانه‌های مردم و مناطق غیر نظامی را مشروع می‌داند و برخی کشورهای مسخره به ظاهر اسلامی نیز خفه  خون گرفته‌اند.

عبادی افزود: کار دنیا به جایی کشیده شده  که هر کس بر دنیا حاکم هستند فرقی نمی کند، حتی حیوان درنده باشد، از او حمایت کرده و حقوق بشر شامل او می شود، اما اگر کسی از خود در برابر این حیوان درنده بخواهد دفاع کند او را تروریست می نامند.

وی یادآور شد: از آیت الله فاضل لنکرانی این چنین نقل است که طی 50 سال تحقیق در اسلام به این نتیجه رسیدم اگر کسی بعد از انجام واجبات به کار مردم رسیدگی کند و هیچ کار مستحبی انجام ندهد، در آن دنیا اگر کسی جلوی او را گرفت بگوید فاضل لنکرانی گفته است، لذا هیچ عبادی بالاتر از خدمت به خلق نیست.

امام جمعه بیرجند به مسئله انتخابات اشاره و خاطر نشان کرد: رعایت امانت و تسهیل شرایط و اینکه مردم آزادانه بتوانند رای خود را چه در انتخابات شوراهای شهر و روستا و چه در ریاست جمهوری به صندوق انداخته و حفظ صیانت رای مردم بسیار پر اهمیت است، لذا باید تمام تلاش جهت تحقق صورت گیرد.

انتهای پیام/253/ی

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار