کد خبر: ۱۶۴۵۳۲
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۲
کتاب «بوی باران»، شامل توصیه‌های اخلاقی و عرفانی از زبان علما به کوشش حسن قدوسی توسط دفتر نشر معارف به چاپ چهاردهم رسید.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، چهاردهمین چاپ از کتاب «بوی باران»، نوشته حسن قدوسی‌زاده توسط نشر معارف منتشر شد و در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفت. با چاپ جدید، شمار نسخه‌های این اثر به 60 هزار نسخه رسید.   

«بوی باران» که از جمله آثاری است که در حوزه اخلاق اسلامی نوشته و تدوین شده، در واقع گلچینی است از توصیه‌های اخلاقی و عرفانی از حضرات آیات امام خمینی(ره)، شاه‌آبادی، جوادآقا ملکی تبریزی، حسن‌زاده آملی و ... .

این کتاب پنجمین دفتر از مجموعه پرسمان است که در پاسخ به پرسش‌های دانشجویی برای پاسخ‌دهی به نیازهای فکری نسل جوان شکل گرفته است. کتاب حاضر مورد استقبال خوب جوانان قرار گرفته و تا به حال 55 هزار نسخه از آن به فروش رفته است.

کتاب , دفتر نشر معارف ,

در بخش‌هایی از این کتاب می‌خوانیم: «فرضاً که انسان مبتلای به معاصی دیگر نگردد – گرچه بعید بلکه محال عادی است – خود تعلق به دنیا و محبت به آن، اسباب گرفتاری است. بلکه میزان در طول کشیدن عالم قبر و برزخ، همین تعلیقات است. هر چه آنها کمتر باشد برزخ و قبر انسان، روشن‌تر و گشاده‌تر و مکث انسان در آن عالم کمتر است.

لهذا برای اولیای خدا بیشتر از سه روز چنانچه در بعضی روایات است – عالم قبر نیست. آن هم برای همان علاقه طبیعی و تعلق جبلی است».

چاپ چهاردهم کتاب «بوی باران» در 136 صفحه و با قیمت 30 هزار تومان با ویراست جدید توسط نشر معارف به چاپ رسیده است. علاقه‌مندان برای تهیه این اثر می‌توانند به اینجا مراجعه کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: نشر معارف ، کتاب
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار