کد خبر: ۱۶۴۶۲۱
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۳
عضو خیریه حب‌الحسین(ع) گفت: در طول ماه رمضان، در مجموع ۱۱۰۰ بسته افطاری ساده و در دو مرحله مجموعاً ۱۱۵۰ پرس غذای گرم برای خانواده‌های نیازمند طبخ و توزیع کردیم.

وحید طاهری از اعضای خیریه حب‌الحسین(ع) در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس اظهار داشت: این خیریه شهریورماه سال گذشته با هدف کارآفرینی و اشتغال‌زایی برای زنان سرپرست خانوار در محله نارمک تهران ایجاد شد، اما با اوج‌گیری ویروس کرونا نتوانستیم در گام اول برای دستیابی به هدف خود قدم برداریم اما در حوزه کمک‌رسانی به نیازمندان فعال شده است.

وی با اشاره به اینکه در ماه مبارک رمضان با توجه به مشکلات کرونا و افزایش اببتلا و مرگ و میرها و همچنین نیازمندی بیشتر مردم، کمک‌‌رسانی‌های بسیاری داشتیم، تصریح کرد: ۲ رأس گوسفند قربانی و میان نیازمندان توزیع کردیم و در مجموع ۱۱۰۰ بسته افطاری ساده نیز تهیه و در شهر قدس، قلعه حسن خان، هرندی و برخی مناطق دیگر توزیع شده است.

طاهری ادامه داد: برای خانواده‌های نیازمند در طول این ماه در دو مرحله مجموعاً ۱۱۵۰ پرس غذای گرم طبخ و در گرم‌خانه‌های خارج از تهران توزیع کردیم.

این عضو خیریه حب‌الحسین (ع) با اشاره به اینکه برای اشتغال‌زایی یکی از بانوان تحت پوشش برنامه‌ریزی داشتیم، گفت: یک دستگاه سبزی خردکنی برای این فرد تهیه کردیم تا با تهیه سبزی‌های خردشده و فروش آن‌ها بتواند منبع درآمدی برای خود ایجاد کند. همچنین برای یک خانواده نیازمند نیز مبلغ ودیعه برای اجاره مسکن به مبلغ ۱۰ میلیون تومان را فراهم کردیم.

وی گفت: برای یکی دیگر از زنان تحت حمایت خیریه که اخیراً با کمک‌هایی در زمینه دوخت لباس شاغل شده است، مواد اولیه مانند پارچه و لوازم کار تهیه کردیم. همچنین به یکی از زنان سرپرست خانوار نیز مبلغ ۵ میلیون تومان وام قرض‌الحسنه پرداخت کردیم.

طاهری در پایان خاطرنشان کرد: در مجموع خیریه حب‌الحسین (ع) با کمک مردم و خیرین توانست در ماه رمضان مجموعاً بیش از ۷۲ میلیون تومان کمک‌رسانی به نیازمندان داشته باشد.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار