کد خبر: ۱۶۴۷۳۱
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۰
مالک ساختمان الجلاء در نوار غزه که توسط رژیم صهیونیستی بمباران شد، ادعای این رژیم درباره حضور اعضای گروه فلسطینی حماس در این ساختمان را رد کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «جواد مهدی» مالک ساختمان «الجلاء» در نوار غزه که روز گذشته توسط بمباران رژیم صهیونیستی تخریب شد، ادعاهای این رژیم را تکذیب کرد.

به نوشته پایگاه اینترنتی شبکه «الجزیره»، مالک این ساختمان که دفاتر الجزیره و خبرگزاری «آسوشیتد پرس» در آن مستقر بودند گفت، صهونیست‌ها مدرکی ندارند که نشان دهد گروه حماس در این ساختمان حضور داشته است.

جواد مهدی گفت: «به غیر از مستأجرین، چند دفتر وکالت و مهندسی و برخی رسانه‌ها از جمله الجزیره و آسوشیتد پرس هیچکس دیگری در آنجا حضور نداشته است».

منابع فلسطینی، عصر دیروز (شنبه)، از اقدام جنگنده‌های رژیم صهیونیستی در موشک‌باران برج الجلاء در غزه خبر دادند شبکه «المیادین» گزارش داد که پس از موشک‌باران جنگنده‌های رژیم صهیونیستی، این برج به طور کامل ویران شد (جزئیات بیشتر).

مدیر اجرایی دفتر خبرگزاری آسوشیتدپرس نیز به الجزیره گفت: «از حمله وحشتناک اسرائیل به ساختمانی در غزه که دفتر ما هم در آنجا بود، احساس شوک و هراس داریم».

شبکه الجزیره هم با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: «ما تخریب دفترمان در غزه را توسط اسرائیل محکوم می‌کنیم و از جامعه بین المللی می‌خواهیم مراقب جان خبرنگاران باشد».

از سوی دیگر «آنتونیو گوترش» دبیر کل سازمان ملل متحد به جای آغاز اقداماتی برای ممانعت از کشته شدن غیرنظامیان در غزه که بیش از یکصد نفر شهید شده‌اند، از حمله رژیم صهیونیستی به ساختمان رسانه‌های خارجی در غزه صرفاً ابراز ناراحتی و تأسف کرد (جزئیات بیشتر).

انتهای پیام/م

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار