کد خبر: ۱۶۴۷۴۶
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۱

بهروز محبی نجم‌آبادی نماینده مردم سبزوار،جغتای،جوین،خوشاب و داورزن و سخنگوی مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت،  با اشاره به بازدید از مناطق سیل زده شهر روداب گفت: این بازدید به منظور بررسی خسارت های وارده به زمین های کشاورزی و راه های روستایی صورت گرفت.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم ادامه داد: در بازدید از بخش های سیل زده منطقه روداب نیز امام جمعه محترم روداب، بخشدار و رؤسای ادارات آب منطقه ای ،منابع طبیعی  و معاون فنی جهاد کشاورزی حضور داشتند.

وی افزود: طی این  بازدید خسارت وارده به منطقه، ۱۲میلیارد تومان برآورد شد همچنین مقرر گردید با مطالعات واجرای  طرح های آبخیز داری و آبخوان داری‌در این منطقه توسط منابع طبیعی از میزان خسارات احتمالی در منطقه جلوگیری شود.

نماینده مردم سبزوار،جغتای،جوین،خوشاب و داورزن در مجلس خاطرنشان کرد: در ادامه این بازدید نیز جلسه ای با موضوعیت مدیریت بحران منطقه  در دفتر بخشداری برگزار شد و مصوب گردید  یک دستگاه  گریدر و تعدادی  کفکش  با مشارکت بخشداری و مدیر کل امور عشایری وسازمان دهیاری ها، جهت تجهیز  آتش نشانی منطقه تهیه گردد./

پایان پیام

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار