کد خبر: ۱۶۴۷۵۰
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۲
رئیس سازمان جنگل ها ،مراتع و آبخیزداری کشور دستور داد کوهنورد کهگیلویه و بویراحمدی به بیمارستان سوانح و سوختگی با تجهیزات کامل در استان فارس اعزام شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛غلام‌حسین حکمتیان‌اصل در جمع خبرنگاران گفت: با دستور ویژه رئیس سازمان جنگل‌ها ،مراتع وآبخیزداری کشور یکی از کوهنوردان انجمن کوهنوردی زاگرس و از اعضای فعال تشکل زیست محیطی سبزگامان که در آتش سوزی شاه بهرام باشت دچار مصدومیت شدید شد در کمترین زمان‌ممکن تمام تجهیزات لازم را برای انتقال کوهنورد  هم استانی  به بیمارستانی مجهز در استان فارس برای بهبودی هرچه سریعتر خبر داد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: یکی از کوهنوردان انجمن کوهنوردی زاگرس و از اعضای فعال تشکل زیست محیطی سبزگامان که طی روزهای گذشته همراه با یاران خود در اطفاء حریق شاه بهرام باشت  تلاش زیادی کردند و سنگ تمام گذاشتند،  دچار سوختگی شده و با توجه به سوختگی‌های عمیق برای بهبودی کامل وی را به بیمارستانی با کامل‌ترین تجهیزات در استان فارس انتقال دادیم تا هرچه سریعتر بتواند به آغوش گرم خانواده بازگردد.

حکمتیان اصل مدیرکل منابع طبیعی همچنین در دیدار با این کوهنورد این اطمینان را داد تا بهبودی کامل در کنار وی خواهد بود و اجازه نخواهد داد کوتاهی یا کمبودی در روند بیماری وی ایجاد شود.

به گفته مدیرکل منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد تمام هزینه‌های درمان و ایاب ذهاب کوهنورد هم استانی  به عهده منابع طبیعی و آبخیزداری استان است.

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار