کد خبر: ۱۶۴۸۸۷
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۶
ادعای یک افسر سابق نیروی دریایی آمریکا
یک خلبان بازنشسته نیروی دریایی ارتش ایالات متحده ادعا می‌کند که طی سالیان خدمت خود همیشه UFOها یا همان اشیای ناشناس پرنده یا به عبارتی "آدم فضایی‌ها" را می‌دیده است و نگران این موضوع بوده است.

به دیدن بشقاب پرنده ها عادت داشتم!

درست بعد از خارج شدن چند ویدیو حاوی تصاویری از پرنده‌های ناشناس بر فراز کشتی‌های نیروی دریایی ایالات متحده و قبل از انتشار گزارش پنتاگون درباره این اشیای ناشناس پرنده، یک افسر سابق نیروی دریایی آمریکا به نام "رایان گریوز"(Ryan Graves) با پایگاه خبری "CBS News" در مورد تجربه مواجهه خود با فضاپیماهای بیگانه صحبت کرده است.

"گریوز" می‌گوید که وی و دیگر اعضای اسکادران جنگنده "F / A-۱۸" اوایل سال ۲۰۱۵ به مدت دو سال تقریباً هر روز چیزهایی را که می‌توانست یوفو باشد، در آسمان جنوب شرقی ساحل ویرجینیا می‌دیده‌اند.

ارتش آمریکا این پرنده‌های ناشناس را "پدیده‌های هوایی ناشناخته" یا "UAP" نامیده است.

"گریوز" در مصاحبه‌ای که دیروز پخش شد، به "بیل ویتاکر" خبرنگار CBS گفت: رک و پوست کنده بگویم که من نگران هستم. می‌دانید، اگر این پرنده‌های ناشناس متعلق به یک کشور دیگری بودند، این یک مشکل بزرگ برای ما بود. از آنجایی که ظاهر آنها [با دیگر هواپیماها] متفاوت بود، ما واقعاً جرات نداشتیم به صورت جدی به آنها نگاه کنیم.

وی افزود: ما تمایل داریم این واقعیت را که آنها آن بیرون هستند و هر روز ما را تماشا می‌کنند، نادیده بگیریم.

"گریوز" می‌گوید این اشیای پرنده ممکن است هواپیماهای جاسوسی روسیه یا چین و یک فناوری فوق العاده پیشرفته باشند.

"لوئیز الیزوندو" مقام سابق وزارت دفاع آمریکا که نزدیک به یک دهه تحقیق روی UAPها انجام داده است به CBS گفت: یک فناوری را تصور کنید که می‌تواند ۶۰۰ تا ۷۰۰ برابر نیروی گرانش، نیرو تولید کند و می‌تواند با سرعت ۲۱ هزار کیلومتر در ساعت پرواز کند و می‌تواند از رادار فرار کند و درون هوا و آب و احتمالاً در فضا هم پرواز کند. این دقیقاً همان چیزی است که ما در موضوع UAPها با آن مواجه هستیم.

هنوز سوال باقی مانده این است که این پرنده‌های ناشناس، وسایل نقلیه هوایی فوق پیشرفته ساخت بشر هستند یا در واقع ساخته بیگانگان هستند؟ در فوریه گذشته از "ایلان ماسک" سوال شد که وی درباره ویدیوهای اخیر در مورد مشاهده احتمالی بیگانگان و یوفوها توسط افسران نیروی دریایی چه نظری دارد. وی در پاسخ گفت: راستش فکر می‌کنم اگر بیگانگان وجود داشته باشند، از وجود آنها خبر داشتم!

در عین حال، گزارش‌های اخیر حاکی از آن است که در سال گذشته شاهد افزایش مشاهده اشیای ناشناس پرنده یا همان یوفوها در ایالات متحده بوده‌ایم و فقط ساکنان نیویورک ۳۰۰ مورد مشاهده بشقاب پرنده را گزارش کرده‌اند که بالاترین تعداد تاکنون است.

با این حال گزارش دیگری می‌گوید که گزارش مشاهده یوفوها ممکن است فقط پهپادهای دشمن باشد که در ایالات متحده اطلاعات جمع آوری می‌کنند.

به نظر می‌رسد باید تا ماه ژوئن منتظر بمانیم تا گروه ویژه‌ای که توسط سناتور "مارکو روبیو" پشتیبانی می‌شود، یافته‌های خود را در مورد مطالعه و بررسی این بشقاب پرنده‌ها به کنگره آمریکا ارائه دهد. سوال اینجاست که در آن زمان به پاسخی که به دنبال آن هستیم، خواهیم رسید یا مسئله یوفوها باز هم بی‌پاسخ می‌ماند؟

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار