کد خبر: ۱۶۴۹۲۱
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۱:۲۳
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران گفت: جنایت تروریستی در سرزمین‌های اسلامی عمق بیچارگی استکبار جهانی است و دست برتر رزمندگان جبهه مقاومت گواه محکمی بر درماندگی استکبار است.

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، عبدالله مرتضوی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران در حاشیه برگزاری یادواره ۱۵۰ شهید مدافع حرم تیپ فاطمیون شهرستان ری، اظهار کرد: شهدای فاطمیون پرورش یافتگان مکتب امام حسین(ع)هستند و در دورانی که استکبار جهانی با همراهی دولت‌های غربی و عربی، رویای تشکیل یک حکومت سراسر کفر را در سرداشت، جوانان شجاع و غیرتمند تیپ فاطمیون در کنار سایر شهدای جبهه مقاومت با تأسی از سیره امام حسین(ع) برای دفاع از حریم اهل بیت عاشقانه ایستادند و با شهادت خود، تحقق این رویا را برای همیشه نابود کردند.

وی با محکوم کردن جنایت سیاه تروریست‌ها در مدرسه دخترانه سیدالشهدای کابل گفت: اینگونه جنایات تروریستی در سرزمین‌های اسلامی و به دست گروه‌های خشن به نام اسلام نشان دهنده عمق بیچارگی و درماندگی استکبار و ایادی دست نشانده‌شان است و دست برتر رزمندگان جبهه مقاومت امروز گواه محکمی بر درماندگی استکبار است. 

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران ادامه داد: این فاجعه تلخ نتیجه استقرار گروه‌های ضد بشری است که دست نشانده برخی از کشورهای استعمارگر و غارتگر و بی‌رحمی هستند که سالها است برای ایجاد فتنه و ناآرامی در افغانستان و خاورمیانه زندگی را به کام مردم بی‌دفاع و مظلوم افغانستان تلخ کرده‌اند.

مرتضوی افزود: هشت سال دفاع مقدس یکی از درخشان‌ترین عرصه‌های دفاع در کشور است و در این دوران ملت ایران در اتحادی بی‌نظیر و یکپارچه به مصاف با دشمن متجاوز رفتند و برای حفظ و پاسداری از خاک وطن، سراسر عشق، ایثار و شجاعت شدند.

وی ادامه داد: پس از پایان جنگ نیز مجاهدانی از تبار شهیدان برای دفاع از اسلام و حریم اهل بیت(ع) در قامت مدافعان حرم در جنگ با اندیشه‌های افراطی و تکفیری، جامه شهادت را بر تن کردند و امروز ما وظیفه داریم تا از مقام شامخ این شهدای عزیز قدردانی کنیم.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران تصریح کرد: سند افتخار شهرستان ری در مبارزه با تروریست های تکفیری، تقدیم ۱۶۰ شهید در دفاع از حرم اهل بیت(ع) در محورهای مقاومت است.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار