کد خبر: ۱۶۵۰۵۵
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۵

مرتضی محمود وند در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت درباره تحقق وعده های دولت برای بازسازی شهرهای سیل زده لرستان گفت: کار هایی صورت گرفته اما کافی نیست همچنان مشکلات ادامه دارد.

نماینده خرم آباد و چگنی در مجلس ادامه داد: مسائل زیر بنایی مانند پل ها خراب شده هنوز به صورت کامل بازسازی یا ساخته نشده و با مشکلاتی موجه هستیم.

وی افزود: همه مسئولین و کسانی که می توانند معضلات مردم لرستان کمتر کنند و به داد مردم برسند چرا که با وجود بودجه های اختصاص یافته هنوز مشکلات پابرجاست.

محمودوند تصریح کرد: با توجه به حیف و میل بودجه سیل لرستان در بعضی از نقاط ضرورت دارد سازمان بازرسی کل کشور این موضوع را بررسی کند.

وی ابراز کرد: بودجه ای به استان اختصاص پیدا می کند که می توان با آن سه تا کار انجام دهند اما بجای صرف در مورد اختصاص یافته ممکن است در جای دیگر هزینه شود.

نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس بیان کرد: با بودجه اختصاص یافته به سیل 98 لرستان در حال حاضر باید تمام مشکلات منطقه حل می شد اما این اتفاق تاکنون نیفتاده است.

وی عنوان کرد: ورود سازمان بازرسی برای تعیین و تکلیف بودجه ای که برای سیل لرستان تخصیص داده شده ضروری بوده و باید این کار انجام شود./

پایان پیام

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار