کد خبر: ۱۶۵۰۸۶
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۳
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در اقشار بسیج استان مرکزی گفت: حضور معنادار و پرشور مردم در انتخابات نشان دهنده پشتوانه مردمی نظام اسلامی است و لذا امروز گرم کردن تنور انتخابات و دعوت مردم در رزمایش سیاسی انتخابات یک وظیفه همگانی است که همه باید در آن سهیم و نقش آفرین باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک قاسم فراهانی  ظهر امروز در نشست هماهنگی و اعلام برنامه های سال ۱۴۰۰ این دفتر اظهار کرد: خوشبختانه به برکت تفکر حضرت امام(ره) و انقلاب اسلامی ملت ایران از نعمت مردم سالاری دینی برخوردار هستند و این یک نعمت بزرگ است چراکه ملت در انتخابات های مختلف میتوانند برای اداره کشور در حوزه های مختلف خودشان تصمیم گیری کنند.

وی افزود: انتخابات در کشور از اهمیت ویژه ای برخوردار است چراکه علاوه بر اینکه انتخابات مظهر خداباوری و مردم باوری است ملت بار دیگر به خودباوری می رسند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در اقشار بسیج استان مرکزی ادامه داد: ملت ایران در انتخابات ها با حضور معنادار خود عزت و اقتدار ایران اسلامی را تثبیت می کنند و بار دیگر هوشیاری و بیداری خود نسبت به توطئه ها و اهداف دشمنان را نشان می دهند.

فراهانی گفت: حضور معنادار و پرشور مردم در انتخابات نشان دهنده پشتوانه مردمی نظام اسلامی است و لذا امروز گرم کردن تنور انتخابات و دعوت مردم در رزمایش سیاسی انتخابات یک وظیفه همگانی است که همه باید در آن سهیم و نقش آفرین باشند.

 در حال به روز رسانی

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار