کد خبر: ۱۶۷۲۸۵
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۱:۳۲
عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: تحقق اهداف انقلاب اسلامی در گرو تداوم راه نورانی امام راحل است.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، علی کریمی‌فیروزجایی عصر پنج‌شنبه در آیین گرامیداشت ارتحال امام خمینی(ره)  در بابل اظهار کرد: امروز انقلاب اسلامی با پرچمداری امام خامنه‌ای در مسیر روشن و نورانی ترسیمی امام امت شتابان در حرکت است، امام خمینی (ره) ناجی میلیونها ایرانی و غیرایرانی در سراسر جهان است که روحیه اعتماد و خودباوری را در جهان ترویج کرد.

 نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نام امام راحل تا ابد در تاریخ جادوانه است و تحولات جهانی متاثر از اندیشه تابناک آن روح خداست به تحولات بعد از ارتحال امام امت اشاره کرد و افزود: با عروج روح‌الله خلف رشید و شایسته‌اش امام خامنه‌ای به سمبل سازش‌ناپذیری در برابر استکبار و کانونهای ظلم وجورتبدیل شد.

کریمی‌فیروزجایی با بیان اینکه افول سلطه امپریالیسم غرب در جهان ناشی از رشد افکار و اندیشه‌های مانای امام راحل عظیم‌الشان است، باتاکید بر عزم قاطع نظام اسلامی برای تداوم راه و منش امام راحل، یادآور شد: جمهوری اسلامی ایران با پرچمداری مقام معظم رهبری و با الهام از اندیشه‌های متعالی معمار کبیر انقلاب قله‌های افتخار جهانی را فتح خواهد کرد.

وی با اشاره به اهمیت نقش‌آفرینی مردم در تحولات کشور گفت: امام راحل با هویت‌بخشی به مردم روح مردم سالاری دینی را در کشور حاکم کرد.

عضو مجمع نمایندگان مازندران با اشاره به درپیش بودن انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری افزود: مردم مومن و انقلابی کشور با شرکت گسترده در این انتخابات بار دیگر اوج دموکراسی و مردمی بودن نظام اسلامی را به رخ خواهند کشید.

کریمی‌فیروزجایی ضرورت حفظ هوشیاری در برابر تبلیغات مسموم دشمنان را خاطرنشان کرد و افزود: حضور پرشور مردم در عرصه انتخابات بهترین راه مقابله با توطئه‌های دشمنان است.

وی با تجلیل از استقامت و پایداری مردم کشورمان در راه حفظ آرمان‌های انقلاب افزود: جمهوری اسلامی ودیعه الهی نزد مردم مومن و متعهد و صیانت از ارزشهای آن واجد الطاف بیکران خداوندی است.

انتهای پیام/۸۶۰۴۱/ج

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار