کد خبر: ۱۶۷۶۳۳
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۹

تکنیک نخ نمای مظلوم نمایی همتی در اولین مناظره

سید مهدی شیرمردی

دبیرکل جنبش مردمی حمایت از آیت الله رئیسی ۱۴۰۰

 

با نگاهی مو شکافانه به جریان برگزاری اولین دور مناظره کاندیدای سیزدهمین دوره ریاست جمهوری میتوان دم خروس را که از آستین همتی بیرون زده مشاهده کرد ،همتی که خود را در قامت تئوریسین اقتصاد و دولت ناجی وضع موجود معرفی میکرد در طول مناظره سعی کرد از همان تکنیک نخ نمای روحانی در انتخابات سال ۹۲ و۹۶ بهره بگیرد «مظلوم نمایی با چاشنی حمله به رقیب»

وی از همان ابتدا با آگاهی از پایگاه ضعیف مردمی و رای سعی کرد خود را رقیب ۵ کاندیدای دیگر معرفی کند و به نوعی الکوی انتخابات پیشین را رقم بزند. نقد دستگاه قضا ،حمله به جلیلی ،یقه گیری رضایی و.... که هیچ ربطی به چالشهای معیشتی ومشکلات اقتصادی نداشت در راستای همین راهبرد تلقی می شود .

اما آقای همتی باید بداند نه مردم امروز مردم سال ۹۲ و ۹۶ هستند ونه او روحانی! مردم بخوبی می دانند این مظلوم نمایی فریبی بیش نیست.

مردم بدرستی درک می کنند وضع موجود حاصل مدیریت تیم اقتصادی دولتی است که همتی محوری ترین نقش را در آن داشته است ،آقای همتی آیا مظلوم نمایی شما در شرایط چنینی توهین به شعور آحاد مردم نیست ،زمانیکه باد در غبغب از سیاستهای اقتصادی دولت به اصطلاح تدبیر در حیاط پاستور دفاع میکردی چرا لب به نقد ،اعتراض و اقرار به ناتوانی نگشودی؟

چرا در آن مقطع استعفا ندادی ؟وانگهی اگر راه شما با دولت مستقر جدا است پس چرا قائم مقام که اصولا  نزدیک ترین فرد از نظر فکر ی به مافوقش میباشد جایگزین شما شد؟

آیا غیر از این است که همه اینها جزیی از پروژه فریب و فضا سازی انتخاباتی است ؟

واما باید بدانید  وحتما تا کنون پی برده اید اقبال مردم به اخلاق است ،به راستی است ،به عمل است و به مرد میدان کار است ،نه هنرپیشه حاشیه ها!

نگاهی به نظر سنجی های بعد مناظره نشان میدهد جامعه به سطحی از آگاهی رسیده که در تله  ترفندهای تبلیغاتی نخ نما گرفتار نخواهد شد ،از تخریب برائت خواهد جست و با نگاه عاقلانه به گذشته ،کارنامه ،برنامه و قاطعیت وجدیت فرد در رفع چالش ها رای خواهد ،مردم بخوبی درک کرده اند که همتی سعی داشت ازفضای مناظره هادر جهت تخریب و عملیات روانی با هدف تحریک وعصبانیت رقیب بهره جوید ودر این بین به جای ارائه برنامه با معرفی سایر کاندیدا ها با محوریت آیت الله ریسی فرافکنی ومظلوم نمایی با کلید واژه ۵به  ۱ را پیشه کرد!

همتی باید بداند دیگر تاریخ مصرف اینگونه نسخه های تبلیغاتی منقضی شده است ،مردم کارد به استخوان رسیده تفاوتها را بدرستی می فهمد ومقصرین وضع موجود را نیز میشناسد، اگر همتی توانمند بود گوشه ای از معجزات خود را در دولت مستقرعملی می کرد ،نه اینکه وعده تورم ۲۰ درصدی بدهد و آمار رسمی سازمان خودش تورم قریب به ۵۰ در صد ی محقق را اعلام کند!

در جنگ اقتصادی کشور ومردم مدیرمی خواهند ،مدبر می خواهند برنامه میخواهند و کارنامه میبینند و بر اساس آن انتخاب میکند حال شما کجای این گوی قرار دارید؟

مردم ایران به طور قطع ۲۸ خرداد حماسه ماندگار رقم میزنند که پیام اصلی آن پایان شامورتی بازی های تبلیغاتی وحاکمیت اخلاق و عقلانیت اسلامی است ،مردم تحول خواه کپی برابر اصل وضع موجود را نمی خواهند ،انقلابی ای در تراز انقلاب و آرمانهای امام  و رهبری میخواهند و این مهم با اتکا به پیش بینی ها با رای قاطع به آیت الله  رئیسی تجلی خواهد یافت. انشاالله

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار