کد خبر: ۱۶۷۶۷۰
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۵
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران دیدار فردا شب با بحرین را حیاتی و بسیار مهم خواند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تسنیم: سرمربی تیم ملی فوتبال ایران دیدار فردا شب با بحرین را حیاتی و بسیار مهم خواند.

دراگان اسکوچیچ در نشست خبری پیش از دیدار مقابل بحرین در مرحله نخست انتخابی جام جهانی 2022 قطر و جام ملت‌های آسیا 2023 چین گفت: در مورد اهمیت این بازی، جای صحبت بیشتری نیست. این بازی حیاتی است و اهمیت زیادی برای ما دارد. بحرین تیم خوبی است و ما احترام زیادی برای آنها قائلیم. تیمی است که سازماندهی خوبی دارد و تلاش‌مان را به کار می‌بندیم تا نتیجه خوبی بگیریم.

وی در پاسخ به این سؤال که تیم ایران اولین بازی خود را در دور برگشت با نتیجه 3 بر یک پشت سر گذاشته و روند آماده‌سازی تیم چطور بوده، عنوان کرد: بازسازی و ریکاوری را انجام دادیم و همچنین تمرینات تاکتیکی را پشت سر گذاشتیم. همه چیز را درباره بازی با هنگ‌کنگ کنار گذاشتیم و دیگر به آن بازی فکر نمی‌کنیم. پرونده آن بازی بسته شد و ارتباطی به بازی با بحرین ندارد.

سرمربی تیم ملی درباره شرایط تیم ایران برای بازی با بحرین، اظهار داشت: همه کارهایی که برای آماده‌سازی تیم لازم بوده را انجام دادیم. تیم از نظر جسمانی خوب است و همه شرایط را برای یک بازی مطلوب آماده کرده‌ایم.

اسکوچیچ در پاسخ به سؤال خبرنگار بحرینی در مورد اینکه بازی رفت دو تیم را دیده‌اید و آیا بازی فردا متفاوت خواهد بود یا نه، گفت: فرقی نمی‌کند که بازی کجا برگزار شود، چه در تهران و چه در بحرین، برای برد بازی می‌کنیم و شرایط برای ما مشابه است. شرایط عادی این بود که میزبانی بازی در ایران بود، اما برخلاف اتفاقات تیم ما با اعتماد به نفس کامل وارد زمین می‌شود. ایمان کامل به تیمم دارم و مطمئنم فردا می‌توانیم نتیجه خوبی بگیریم، اما اگر منظورتان تفاوت با بازی قبل در مورد گرفتن میزبانی سه بازی خانگی ماست و برخلاف سایر تیم‌ها باید چهار بازی در این شرایط آب و هوایی انجام دهیم، بله؛ یک بازی متفاوت است. بازهم تأکید می‌کنم، برای بحرین و سرمربی این تیم احترام قائل هستیم، اما کاملاً آماده مواجهه با این تیم هستیم.

وی در پاسخ به سؤال دیگر خبرنگار بحرینی مبنی بر اینکه آیا نسبت به تیم بحرین شناخت دارد یا نه، تأکید کرد: من تیم شما را به خوبی تیم خودم و مثل کف دستم می‌شناسم.

سرمربی تیم ملی در واکنش به این سؤال که با توجه به صدرنشینی عراق آیا شما رقیب مستقیم خود را بحرین می‌دانید، گفت: تمرکزمان روی بازی بعدی بوده و کاری به این نداریم که کدام تیم صدرنشین است و کدام تیم دوم. بازی بعدی ما با بحرین است و تمام تمرکزمان را روی آن بازی می‌گذاریم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار