کد خبر: ۱۶۸۴۵۹
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۷
جلیلی در آخرین مناظره انتخاباتی:
کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به اینکه هم مسئله و هم راه‌حل مشخص است، گفت: دغدغه مردم این است چرا علیرغم مشخص بودن مسئله و پاسخ مشکلات حل نمی‌شوند؟

به گزارش خبرنگار ایلنا، سعید جلیلی کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در سومین مناظره انتخاباتی خود با تبریک ولادت حضرت معصومه در پاسخ به این سوال که چه راهکاری برای تورم، بی‌عدالتی، رکود، فساد، یارانه، بیکاری و مسکن دارید، اظهار داشت: سوالی که شما پرسیدید این بود که چه رویکردی نسبت به این مسائل داریم اینها موضوعاتی است که مطرح شد موضوعات درستی نیز هستند، اما درد مردم چیز دیگری است.

وی افزود: سوال مردم این است که چرا این موضوعات حل نمی‌شوند، در حال حاضر درباره این هفت مسئله‌ای که بیان شده، دوستان پاسخ‌هایی را بیان کردند من هم پاسخ‌هایی دارم، سوال این است که نه پاسخ‌ها و نه مسئله مثل کرونا نیست که هم مسئله و هم پاسخ ناشناخته باشد. سوال این است که موضوعاتی که مسئله و پاسخ شناخته شده دارند چرا حل نشده‌اند. 

کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری درباره تورم گفت: امروز نرخ متوسط تورم کشورهای دنیا ۲/۵ درصد و در بیش از ۱۰۰ کشور زیر ۵ درصد است، این سوال مطرح می‌شود که چرا در ایران این مسئله حل نشده است؟ درباره مسکن می‌گویند ما زمین، مصالح و نیروی انسانی و امکان ساخت مسکن داریم، چرا حل نشده است؟ دغدغه مردم این است که چرا دولت‌ها عقب هستند؟ 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار