کد خبر: ۱۶۸۵۱۱
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۲
زاکانی گفت: با مقررات زدایی و اقدامات مناسب مسیری را دنبال می کنیم که ریشه اعتیاد را در کشور ظرف ۴ سال خشک کنیم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، علیرضا زاکانی در بخش پایانی صحبت هایش گفت:

مردم همه با هم  علیه غارتگران قیام کنیم که امروز وقت قیام است. سر ما را عده ای مسئولان کلاه گذاشته و با شناخت باید علیه آن ها قیام کرد.

دولت ما شایسته سالاری و صداقت با مردم را سرلوحه کارش قرار می دهد، یک ساله فقر مطلق را ریشه کن کرده و سلامت را در کشور برقرار می کنم به گونه ای که هیچ بیماری به غیر از درد بیماری درد دیگری به خصوص بی پولی را نکشد.

تمرکززدایی و توجه به شهرستان ها و همچنین آباد کردن روستاها و مهاجرت معکوس یکی دیگر از برنامه هایم است. قریب به ۱۰ سال بر روی برنامه هایم کار کردم و به آن باور دارم. از تمام ظرفیت های کشور به بهترین شکل استفاده می کنیم، از اقوام و مذاهب بهره خواهیم گرفت و مواد مختلف قانون اساسی همچون توجه به آزادی های مدنی، اشتغال، خانواده، تأمین اجتماعی، آموزش و تعلیم و تربیت و مسکن را پیاده سازی خواهیم کرد. همچنین با مقررات زدایی به سمتی می رویم که مبتنی بر برنامه ها بهترین وضعیت را در کشور داشته باشیم.

به مردم دروغ نمی گوییم و دولت را از محل تورم اداره نمی کنیم. به جای گردش مدیران از شایستگان استفاده خواهیم کرد و از فامیل خود در پست های مدیریتی بهره نمی گیریم. مشکلات داخلی را محول به خارج نمی کنیم و دیپلماسی اقتصادی و قانون مداری و استفاده از دانشمندان و کارشناسان را سرلوحه کار قرار می دهیم تا در دولت اقدام و اصلاح قانون مداری و صداقت پیاده شود.

۲۷۲۱۵

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار