کد خبر: ۱۶۸۶۵۱
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۰
پیام شما شهروندان عزیز در مورد تزریق واکسن کرونا توسط خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان پیگیری شد.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، مدت چهار ماه است که از تزریق واکسن کرونا  برای گروه حساس جامعه می گذرد و عده زیادی از شهروندان با توجه به ازدحام جمعیت در مراکز بهداشت موفق به تزریق واکسن کرونا شدند ولی حالا که  نوبت به تزریق دز دوم واکسن شده است متاسفانه عده زیادی از شهروندان با کمبود این واکسن مواجه شدند و این موضوع گلایه آنها را در پی داشته است و پیامهایی برای ما ارسال کردند.

این دغدغه از سوی سرویس علمی باشگاه خبرنگاران جوان پیگیری شد.

 

متن پیام سرویس شهروندخبرنگار

سلام می‌شود سوال بفرمایید از مسئولان که تکلیف آن‌هایی که ثبت نام کردند برای واکسن کرونا و به آن‌ها زنگ نمی‌زنند چیست؟


واکسن کرونا
اصفهان چرا باید به بازنشستگاه پرستاری که سنشون ۶۰ سال به بالا است و هنوز نوبت تزریق واکسنشون نرسیده واکسن بزنند درصورتی که رییس جمهور گفتند هر‌کس باید با سن اعلام شده تزریق کند.


باسلام. باتوجه به تشدید همه گیری ویروس کرونا و الزام واکسینه کردن کادر اورژانش بیمارستان. با پیگیری‌های مکرر برای واکسن، هنوز به ما واکسن نزدند و می‌گویند، چون شما انتظامات هستید شامل شما نمی‌شه در صورتی که ما مستقیم با بیمار و همراهان برخورد داریم.
خواهشا پیگیری کنید.


با سلام و احترام من هشتاد سال سن دارم ویک پرستار بازنشسته هستم امروز که برای دز دوم واکسن مراجعه کردم بعد از ساعت‌های طولانی انتظار در آخر به من گفتند واکسن نیست. من این موضوع را از کجا می‌توانم پیگیری کنم؟ خواهش می‌کنم به داد مردم برسید.

 

نتیجه پیگیری خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در تزریق واکسن کرونا را در پیوند (لینک) زیر مشاهده کنید.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار