کد خبر: ۱۶۸۷۱۸
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۲
بهترین لیست قیمت روز انواع یخچال ساید بای ساید اسنوا، خرید ساید بای ساید اسنوا با گارانتی اصلی خدمات پس از فروش انتخاب فروش اقساطی و نقدی با بهترین کیفیت

انواع یخچال ساید بای ساید اسنوا

اسنوا یک شرکت مطرح ایرانی است که در زمینه‌ی تولید انواع لوازم خانگی فعالیت دارد. یکی از تولیدات پر طرفدار این برند انواع ساید بای ساید است چرا که طراحی ظاهری زیبایی دارند و با داشتن فناوری و تکنولوژی‌های روز چون بوگیر قدرتمند، سیستم سرمایش(Metal Cooling)، کمپرسور اینورتر دیجیتال، سامانه سرمایش سریع یخچال و سریع فریزر و ... مواد غذایی را در بهترین شرایط دمایی با حفظ ویتامین و بافت آنها نگهداری می‌کنند.

قیمت یخچال ساید بای ساید اسنوا ارزان شد

انواع مدل‎های ساید بای ساید اسنوا از لحاظ رنگ‎بندی بدنه، فناوری‎ها، میزان گنجایش و ابعاد با یکدیگر متفاوت هستند و همین تفاوت‌‌‎‌ها تعیین کننده قیمت یخچال ساید بای ساید اسنوا است. برای مثال قیمت یخچال ساید اسنوا 27 فوت نسبت به قیمت یخچال ساید اسنوا 32 فوت که در یک سری مدل ساخت قرار دارند کمتر است. از این رو حتما در هنگام خرید محصول مورد نظرتان دقت کنید تا متناسب با نیاز شما باشد.

یکی از دلایلی که موجب شده است تا سایدهای اسنوا به محصولاتی مشتری پسند تبدیل شوند این است که تنوع بالایی دارند و همین موضوع سبب می‌شود تا هر فرد متناسب با نیاز، سلیقه و توان مالی محصول مورد نظر خود را از سبد تولیدات برند اسنوا یافته و خریداری کند. شما عزیزان نیز برای خرید بهتر است به فروشگاهی مراجعه کنید که تنوع بالایی از ساید بای سایدهای اسنوا را داشته باشد. فروشگاه اینترنتی سل یک مکان مناسب برای مقایسه و خرید مدل های متنوعی از ساید بای سایدهای اسنوا است.

بهترین مدل یخچال ساید بای ساید اسنوا

بهترین مدل یخچال ساید بای ساید اسنوا برای شما مدلی است که بتواند نیاز شما را برآورده کند، متناسب با فضا و دکوراسیون آشپزخانه شما باشد و از طرفی قیمت آن با توان مالی شما هماهنگی داشته باشد. همانطور که گفتیم مدل‌های متنوعی از ساید بای ساید اسنوا در بازار موجود است یکی از تولیدات خوش ساخت و پر طرفدار اسنوا یخچال ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2322  است که در ادامه به توضیح مختصری در مورد این مدل پرداخته‌ایم.

یخچال ساید بای ساید اسنوا مدل    S8-2322

این محصول از سایدهای خوش ساخت اسنوا در سری هاپر است که با داشتن فضای 32 فوتی برای خانواده‎های متوسط و پر جمعیت انتخاب خوبی محسوب می‌شود. یکی از ویژگی‎های خوب برای دسترسی سریع به اقلام پر مصرف در ساید اسنوا مدل S8-2322 بار خانگی است که در درب راست محصول گنجانده شده است.

از جمله امکانات به کار رفته در یخچال ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2322 می‌توان به صفحه ‌نمایش لمسی شکیل، مصرف انرژی+A ، محفظه ویژه (Chiller Zone) برای نگهداری مواد پروتئینی و ... اشاره کرد. قیمت ساید اسنوا مدل ۲۳۲۲ با توجه به رنگ بندی بدنه متفاوت است.    

.قیمت یخچال ساید بای ساید اسنوا ارزان شد

ساید بای ساید اسنوا مدل گالری

ساید بای ساید اسنوا مدل گالری اسنوا امکانات فراوانی دارد و به همین دلیل در دسته‌ی سایدهای حرفه‌ای و کامل قرار دارد. وجود بار خانگی در این سری محصولات اسنوا امکان دسترسی آسان به اقلام پر مصرف را بدون باز کردن درب اصلی دستگاه فراهم می‌کند. آبسردکن و یخساز اتوماتیک و یک پنل کامل در سری گالری آنها را به محصولاتی کامل تبدیل کرده است.

قیمت ساید اسنوا مدل هایپر

از دیگر سری سایدهای موفق اسنوا مدل‌‌های سری هایپر است. این محصولات ظرفیت و گنجایش بالایی دارند و به همین برای خانواده‌‌های پر جمعیت و کسانی که نیاز به فضای ذخیره سازی بالایی برای نگهداری انواع مواد غذایی دارند محصولاتی ایده‌آلی محسوب می‌شوند.

قیمت ساید اسنوا مدل هایپر با توجه به امکانات متنوع، گرید انرژی A ، کمپرسور قدرتمند و با بازده بالا و فناوری‌های روز دیگری که دارد می‌توان گفت که مناسب بوده و ارزش خرید را دارد.

قیمت یخچال ساید بای ساید اسنوا ارزان شد

قیمت ساید اسنوا مدل هارمونی

از جدیدترین سایدهای اسنوا مدل‌های سری هارمونی است که در طرح‌های متنوعی تولید و به بازار فروش عرضه شده‌‌اند همین موضوع سبب شده است تا تمامی سلایق و نیازهای خانواده‌های ایرانی را پوشش دهند. از طرفی نیز قیمت یخچال ساید اسنوا مدل هارمونی نیز طیف گسترده‌ای را در بر می‌گیرد. این دسته از محصولات شرکت اسنوا طراحی استانداری دارند و از طرفی به راحتی حمل می‌شوند.

وجود موتور اینورتر، امکانات و قابلیت‌‌های قابل توجه سبب می‌شود تا قیمت ساید اسنوا مدل هارمونی برای مصرف کننده مناسب باشد. قیمت یخچال ساید اسنوا مدل هارمونی بستگی به مشخصات فنی محصول دارد برای مثال قیمت یخچال ساید اسنوا 32 فوت هارمونی نسبت به قیمت یخچال ساید اسنوا 27 فوت هارمونی بالاتر است.

ساید بای ساید اسنوا خوبه؟

در هنگام خرید ساید بای ساید اسنوا سوالی که ذهن بسیاری از افراد را درگیر می‌کند این است که آیا ساید بای ساید اسنوا خوبه؟ در جواب باید گفت که نظرات خریداران در مورد سایدهای اسنوا مثبت است و همین موضوع تایید می‌کند که کیفیت سایدهای اسنوا در سطح خوبی قرار دارد.

شرکت اسنوا در ساخت محصولات خود از قطعات با کیفیت استفاده می‌‌‌‎کند از طرفی ضمانت نامه طولانی مدت دو ساله قطعات و 5 سال متوالی کمپرسور مهر تاییدی بر کیفیت این دسته از محصولات اسنوا دارد.

قیمت یخچال ساید اسنوا

همانطور که گفتیم قیمت بخچال ساید بای ساید اسنوا با توجه به مشخصات فنی و ویژگی‎های دستگاه متفاوت است. در مقایسه با برندهای معتبری چون ال جی و سامسونگ قیمت یخچال ساید بای ساید اسنوا در سطح مناسب‌‌‌تری قرار دارد این در حالی است که از لحاظ کارایی و برطرف کردن نیازهای کاربر عملی مشابه با این برندها را دارد.

قبل از خرید ساید اسنوا بهتر است از قیمت و مشخصات فنی دستگاه‌ها مطلع شوید تا محصولی متناسب با نیاز و سلیقه‌ی خود را انتخاب کنید. در فروشگاه اینترنتی سل شما به طیف گسترده‌‏‌‌ای از مدل‎های مختلف ساید اسنوا دسترسی دارید و می‌توانید محصول مورد نظر خود را یافته و خریداری کنید.

قیمت یخچال فریزر اسنوا و قیمت انواع ساید اسنوا چون قیمت یخچال ساید بای ساید اسنوا 31 فوت، قیمت یخچال ساید بای ساید اسنوا 32 فوت، قیمت یخچال ساید بای ساید اسنوا 27 فوت، قیمت یخچال ساید بای ساید اسنوا 28 فوت و سایر مدل‎ها در سری‌های هاپر، گالری، هارمونی و ... به همراه تصاویر ظاهری و مشخصات دقیق فنی درج شده است.

خرید اقساطی ساید بای ساید اسنوا

قیمت یخچال ساید بای ساید در برندهای مختلف حتی اسنوا برای برخی از خانواده‎ها که توان مالی متوسط و رو به پایین دارند بالا است از این رو به دنبال خرید اقساطی سایدهای اسنوا هستند. در فروشگاه اینترتی سل شما می‌توانید براساس شرایط خود یکی از روش‎های خرید اقساطی را انتخاب کرده و از این محصولات ایرانی و با کیفیت برخوردار شوید.

برای مطلع شدن از شرایط فروش اقساطی اسنوا برای بازنشستگان و شرایط فروش سایدهای اسنوا با کارشناسان فروش سل تماس بگیرید

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار