کد خبر: ۱۶۸۸۴۸
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۶
برادر شهید تهرانی‌مقدم مبارزه با فساد را ویژگی بارز آیت‌الله رئیسی عنوان کرد و گفت: حضور وی در دستگاه قضا گواهی بر این موضوع است که همین ویژگی بارز می‌تواند در کسوت ریاست جمهوری حلال بسیاری از مشکلات مدیریتی باشد

 به گزارش خبرگزاری فارس از ساوه، سردار محمد تهرانی مقدم شامگاه دوشنبه ۲۴ خرداد در همایش بصیرت افزایی نخبگان حوزه و دانشگاه، شورای ائتلاف و ستاد حامیان آیت الله رئیسی که در دانشگاه انرژی ساوه برگزار شد، اظهار کرد: دشمنان نظام اسلامی با راه اندازی جنگ هشت ساله، نفوذ فرهنگی، فشار اقتصادی، کودتاهای مخملی و دیگر موارد علیه این کشور توطئه چینی کردند که به فضل الهی با درایت مقام معظم رهبری و امام خمینی و پشتوانه مردمی به شکست ختم شد.

وی با بیان اینکه علت شکست توطئه‌های دشمن این است که انقلاب ما صاحب دارد، افزود: از برکت وجود شهدا و ولی فقیه و پشتوانه خوب مردمی است که این شبیخون‌ها با شکست روبرو شده است، نکته‌ای که دشمن از درک آن عاجز است.

وی تصریح کرد: شهید تهرانی مقدم با نگاه به ظرفیت‌های داخلی توانست توان موشکی و‌ نظامی کشور را تقویت  و امروز ما را به ششمین کشور برتر دنیا در زمینه موشک بدل کند.

سردار تهرانی مقدم توکل به بخدا و ائمه اطهار و در کنار آن توسل به شهدا و اتکا به توان داخلی را باعث کسب این توفیقات دانست و گفت: پیروی از ولایت فقیه و توسل به ائمه اطهار از ویژگی‌های بارز شهید تهران مقدم بود که او را در این مسیر استوار کرد و هیچ هراسی به دل راه نداد.

وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری از تلاش دشمن برای دلسرد کردن مردم گفت و ادامه داد: دشمنان از راه‌های مختلف در تلاش هستند تا مردم را از حضور در صحنه دلسرد کنند و با این کار جمهوریت نظام را بگیرند.

تهرانی مقدم خاطرنشان کرد: در طول چهل و دو سال گذشته همواره حسرت به دل دشمنان گذاشته‌ایم و این بار هم با عنایت به امام زمان (عج)و توجه شهدا سربلند از این آزمون بیرون خواهیم آمد. 

وی با بیان اینکه علیرغم وجود مشکلات و بی‌تدبیری برخی مسوولان یک بار دیگر مشت محکمی بر دهان استکبار خواهیم زد،گفت: باید به مردم این موضوع را القا کنیم که قهر با صندوق بر مشکلات خواهد افزود و انتخاب شایسته و اصلح قدم بلندی برای رفع مشکلات خواهد بود. 

وی به بیان ویژگی‌های بارز آیت الله رئیسی پرداخت و بیان کرد: اختلافات و حاکمیت دوگانه در کشور با حضور ایت الله رئیسی در پرتو توافق و همدلی قوای سه گانه با برنامه ریزی صحیح و با انسجام ملی و مدیریت صحیح رفع خواهد شد و به جنگ با مشکلات خواهیم رفت.

برادر شهید تهرانی‌مقدم از ولایت فقیه بعنوان سرمایه بزرگ نظام اسلامی یاد کرد و گفت: حضور آیت الله رئیسی به عنوان رئیس جمهور و بازوی توانمند ولایت فقیه می‌تواند منویات مقام معظم رهبری را در جامعه احیا کنید لذا باید زمینه حضور ایشان را فعال‌تر کرده تا با بصیرت وی از چالش‌ها و مشکلات کشور با سربلندی عبور کنیم.

وی مبارزه با فساد را ویژگی بارز آیت‌الله رئیسی عنوان کرد و ادامه داد: حضور وی در دستگاه قضا گواهی بر این موضوع است که همین ویژگی بارز می‌تواند در کسوت ریاست جمهوری حلال بسیاری از مشکلات مدیریتی باشد.

سردار تهرانی مقدم با گلایه از مدیران نالایقی که با بی تدبیری باعث کیف و میل اموال مردم شدند، افزود: حضور آیت الله رئیسی در رأس قوه مجریه می‌تواند از بروز فساد جلوگیری کند.

گفتنی است در پایان این همایش با اهدای لوح تقدیر از بسیجیان نخبه دانشجویی و حوزوی تقدیر بعمل آمد.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار