کد خبر: ۱۶۸۹۰۴
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۲
شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با ثبت افت ۴۴ واحدی مواجه شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه بیش از 8میلیارد و 754میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر 5هزار و 232میلیارد تومان در بیش از 529هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با افت 44واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و 150هزار و 159واحد قرار گرفت.

بیشترین اثر منفی بر دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای معاملاتی شرکت‌های سیمان اصفهان، ملی صنایع مس ایران و گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید شد و در مقابل شرکت‌های معدنی و صنعتی گل گهر، فولاد مبارکه اصفهان و صنایع پتروشیمی خلیج فارس با افت خود مانع افزایش بیشتر نماگر بازار سهام شدند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله یک میلیارد و 714میلیون ورقه به‌ارزش 9هزار و 754میلیارد تومان در 418هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) 95واحد افت کرد و در ارتفاع 17هزار و 362واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز بیشترین اثر منفی بر شاخص فرابورس به نام نمادهای معاملاتی صنعتی مینو، پلیمر آریا ساسول و ذوب آهن اصفهان شد و در مقابل شرکت‌های بیمه کوثر، سرمایه‌گذاری و عمران استان کرمان و توکاریل بیشترین اثر مثبت را بر این شاخص به نام خود ثبت کردند.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار