کد خبر: ۱۶۹۰۸۷
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۱
مدیر کل اداره راه و شهرسازی استان تهران اعلام کرد:
«خلیل محبت خواه" مدیر کل اداره راه و شهرسازی استان تهران از آزادسازی ۷۲ هزار میلیارد اموال تصرفی بیت المال خبر داد و تصریح کرد: زمین هایی که توسط متخلفان غیر قانونی ساخته شده بود در این مدت آزاد شد .

۷۲ هزار میلیارد اموال تصرفی بیت المال آزاد شد

«خلیل محبت خواه" مدیر کل اداره راه و شهرسازی استان تهران از آزادسازی ۷۲ هزار میلیارد اموال تصرفی بیت المال خبر داد و تصریح کرد: زمین هایی که توسط متخلفان غیر قانونی ساخته شده بود در این مدت آزاد شد .

به گفته وی شاخص این موفقیت دولت الکترونیک و اتوماسیون کردن سیستم کل اداره راه و شهرسازی استان تهران است. در این راستا سایتی طراحی شده که مراجعه حضوری و فیزیکی ارباب رجوع به مراکز به صفر رسیده است .

وی ادامه داد: باتوجه به آیتم هایی که ما تعریف کردیم و با پر کردن گزینه های مربوط، افراد هم کارشان مشخص میشود و هم روزی که باید به رئیس یا معاون مربوط مراجعه شود توسط پیامک اطلاع رسانی خواهد شد. اینگونه کمسیون های ما از طریق این سایت بدون واسطه و رابطه یا کارسازی انجام وظیفه میکنند‌.

*ساعت ۱۲ چهارشنبه ثبت نام مسکن ملی متوقف می شود
محبت خواه در مورد پروژه مسکن ملی گفت : برنامه هایی که برای مشکل مسکن داده میشود بدون حمایت مردم کارساز نیست ما می‌گوییم اقدام ملی و اعلام می‌کنید بیاید افتتاح حساب کنید مبلغ ۴۰ میلیون تومان واریز نمایید تا ما کارهای ابتدایی مثل پروانه مجوزها و عوارض را انجام بدهیم هر جا مردم پای کار بودند کار مسکن پیشروی خوبی داشته است ولی گاهی عده‌ای آورده شان را تکمیل نکرده اند و پروژه نتوانست ادامه پیدا کند بنابراین اینجا در اقدام ملی ما ما زمین های مان آماده است در مرحله پی کنی هستیم و در چند سایت به فونداسیون رسیده‌ایم متقاضیانی که واریز را تکمیل کردند کارشان طبق برنامه جلو رفته و در زمان معین پروژه هایشان به اتمام خواهد رسید.

وی افزود: یکی از برنامه های خیلی مهم ما حاشیه نشینی شهر هاست بر اساس آمار تهران ما در ۸ شهر استان در ۳۳ محله حاشیه نشینی مطالعات و تحقیقات انجام شده و از این ۳۳ محله هدف ۱۵ محله در مرحله بحرانی بوده و جلسات متعددی برگزار شده است در این راستا اعتبار آنها مصوب شده و به محض تخصیص اعتبار بسرعت وارد عمل میشویم و انشاءالله شاهد اتفاقات خوبی خواهیم بود

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار