کد خبر: ۱۶۹۱۱۶
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۳
رئیس‌جمهور گفت: از مردم می‌خواهم در روز انتخابات گلایه‌ها را مورد نظر قرار ندهند و پای صندوق‌های رای حاضر شوند.

مردم در روز انتخابات گلایه‌ها را کنار بگذارند

رئیس‌جمهور گفت: از مردم می‌خواهم در روز انتخابات گلایه‌ها را مورد نظر قرار ندهند و پای صندوق‌های رای حاضر شوند.

حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور صبح امروز(پنجشنبه) در مراسم بهره‌برداری از هزار و ۲۷ تخت بیمارستانی در ۵ استان با اشاره به اهمیت انتخابات ۲۸ خرداد، گفت: به مردم عزیز و بزرگوار ایران عرض می کنم فردا روز ۲۸ خرداد روز بسیار بااهمیتی در تاریخ کشور است. از مردم خواهش می کنم که پای صندوق های رای حضور یابند.

وی اظهار داشت: در جایگاه ریاست جمهوری ایران این تجربه را داشتم که رئیس جمهور برای اینکه بتواند برای حل معضلات و مشکلات داخلی و همچنین مسائل بین المللی با قدرت و توان بیشتر کار و تلاش کند، باید پشتوانه آرای مردم را داشته باشد از این رو حضور و آرای مردم بسیار تاثیرگذار است. اینکه مردم با جمعیت کمی پای صندوق های رای باشند یا با تعداد و جمعیت بالا بسیار مهم و تاثیرگذار است، همه مردم فردا به وظیفه خود عمل کنند و پای صندوق رای حضور یابند.

رئیس‌جمهور گفت: ممکن است گله هایی در نظر باشد اما فعلاً به آن گله ها توج نکنید، برخی می گویند فلان کس مورد نظر ما بود و الان در لیست نیست، سعی کنید به فردی که نزدیک تر به گزینه مورد نظرتان بود رای دهید و بین گزینه های موجود یک نفر را انتخاب کنید. حضور پای صندوق های رای بسیار مهم است.

روحانی تاکید کرد: کار ناقص یک جمع یا یک نهاد نباید ما را از وظیفه قانونی مان باز دارد.

وی تصریح کرد: هفته های پیش یک مقدار فضای انتخابات سرد بود و شرایط نتوانست یک فضای گرمی را به وجود آورد، مردم باید این فضای سرد را جبران کرده و پای صندوق های رای حضور یابند. مردم عزیز امشب را شب قدر خود قرار دهند، تصمیم بگیرند و فردا پای صندوق های رای حضور یابند. ان شاءالله فردا جمعیت زیادی پای صندوق های رای حضور یابند و فضای انتخابات گرم شود.

رئیس‌جمهور گفت: دشمنان و بدخواهان ما در سراسر دنیا دلشان می خواهد که صف های رای مردم خلوت باشد، نگذاریم آرزوی آنها تحقق پیدا کند. ان شاءالله بتوانیم فردا انتخابات شکوهمندی را برگزار کنیم و ۲۸ خرداد با زیبایی برگزار شود و ورق زرین دیگر در تاریخ انقلاب ما ثبت شود و ما به وظیفه خود عمل کنیم.

روحانی همچنین به اجرای طرح سلامت در دولت اشاره کرد و افزود: ما این طرح را تا روز آخر دولت ادامه می دهیم.

رئیس جمهور اظهار داشت: در سال اخیر تحول بزرگی در بخش سلامت به وجود آمد و ۱۴ هزار تخت بیمارستانی افتتاح شد.

روحانی با اشاره به انتقاداتی که علیه طرح تحول سلامت در ایام تبلیغات ریاست جمهوری مطرح شد، در جریان افتتاح بیمارستانی در شهرری گفت: از تبلیغات و حرف‌های بی‌اساس ناراحت نشوید، دروغ‌ها را باد می‌برد. بیمارستان‌هایی که تاسیس شده، پزشکانی که تربیت شده‌اند و بهبودهای روش درمان باقی می‌ماند. مردم در طول سال‌های آینده شاهد آثار این هشت سال خواهند بود و هیچ وقت دروغگو به نتیجه نمی‌رسد.

رئیس‌جمهور اظهار داشت: از خدماتی که در بخش سلامت برای مردم صورت گرفته است خوشحال هستم و مخصوصاً در این یک سال و چند ماه که گرفتار بیماری‌کرونا بودیم و مشکلات ما دو چندان شده بود.

روحانی در جریان افتتاح بیمارستانی در تبریز به نام آیت الله مدنی، گفت: بنده ارادت ویژه به آیت الله مدنی دارم، سال ۴۶ که بنده در نجف بودم ایشان در منزلشان درس اخلاق داشتند که بنده جمعه‌ها در منزل ایشان حضور پیدا می‌کردم. ایشان شخصیت ویژه‌ای از نظر اخلاقی، زهد و عبادت داشتند.

وی اظهار داشت: خوشحال هستم که این بیمارستان در تبریز به نام این شهید بزرگوار افتتاح می‌شود. هرچه خدمت به استان آذربایجان شرقی بکنیم کم است، چون مردم این استان در تاریخ این کشور از زمان مشروطه تا انقلاب اسلامی نقش مهمی داشتند. اگر حرکت مردم آذربایجان در بهمن سال ۵۶ نبود، معلوم نبود که مسیر انقلاب به کجا می‌رسید.

رئیس‌جمهور گفت: مردم آذربایجان شرقی در انقلاب و دفاع مقدس نقش و سهم بزرگی را بر دوش داشتند.

روحانی در جریان افتتاح بیمارستانی در استان آذربایجان غربی و شهرستان تکاب گفت: اینکه در شهرستان تکاب تخت‌های بیمارستانی در اختیار مردم قرار می‌گیرد برای ما بسیار خوشحال کننده است.

وی ادامه داد: در این ۸ سال بیش از گذشته امکانات و افتتاح‌ها در بخش‌های مرزی و محروم انجام شده است که به معنای عدالت در بخش سلامت است و بسیار اهمیت دارد.

رئیس جمهور در جریان افتتاح ایستگاه متروی مدافعان سلامت در تهران گفت: مردم ما قدردان اقدامات شهرداری تهران هستند، خوشحالم که خط هفت مترو افتتاح می‌شود و امیدوارم دولت بتواند خادم خوبی برای مردم باشد.

روحانی ادامه داد: لایحه منابع پایدار شهرداری‌ها، از لوایح خوبی بود که دولت ارائه داد که می‌تواند دغدغه‌های شهرداری‌ها را بر طرف کند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار