کد خبر: ۱۶۹۱۲۹
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۹
حضور حداکثری، اقتدار ملی/ بیانیه اداره‌‌کل حفظ آثار دفاع مقدس کردستان به مناسبت انتخابات؛
اداره‌کل حفظ آثار ونشر ارزش های دفاع مقدس استان کردستان به مناسبت ۲۸ خرداد، روز انتخابات و تجلی اراده ملی بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش خبرنگار دفاع‎پرس از کردستان، اداره‌ کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کردستان در آستانه برگزاری انتخابات 28 خرداد بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم شریف و عزیز ایران پس از گذراندن ۴ دهه از آغاز انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، بار دیگر در روز ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ امتحان سرنوشت‌ساز بزرگی را در پیش رو دارند.

در طی این ۴ دهه، فراز و نشیب‌های بسیاری را در کنار هم تجربه کردیم اما تاکنون هیچ مانعی نتوانسته است سدی در مقابل حرکت رو به جلوی ملت بزرگ ایران شود.

مردم آزاده و سربلند ایران که از آغاز پیروزی انقلاب تاکنون، با حضور مؤمنانه و آگاهانه خود در انتخابات، اراده استوار خود را در پاسداری از دستاوردهای گران‌سنگ انقلاب اسلامی در پیش چشم جهانیان به تماشا گذاشته و برای ایران افتخار و عظمت آفریده‌اند، بار دیگر در این آوردگاه سرنوشت‌ساز به صحنه می‌آیند تا با ایفای رسالت ملی و دینی خود، حماسه‌ای دیگر بیافرینند.

حضور حداکثری و آگاهانه در انتخابات پیش رو، پیروی از خط امام (ره)، لبیک اجابت به رهبر فرزانه انقلاب، و تجدید میثاق با شهیدان به خون خفته انقلاب اسلامی است. این حضور شکوه آفرین، گامی بلند در مسیر تحکیم و تثبیت جمهوری اسلامی و خنثی‌کننده توطئه‌های شومی است که دشمنان قسم‌خورده این مرز و بوم برای به‌زانو درآوردن ملت ایران طراحی کرده‌اند.

به پیروی از فرمایشات مولا و مقتدایمان امام خامنه‌ای عزیز که فرمودند دعوت نماییم که همه در انتخابات شرکت نمایند، در این راستا با تمام بضاعت موجود در میدان عمل حاضر بوده و با حضور پررنگ خود در عرصه سیاسی کشور بخصوص انتخابات ۱۴۰۰ این بار دشمن را ناکام گذاشته و نقشه شومشان را نقش بر آب می‌کنند.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار