کد خبر: ۱۶۹۱۳۹
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۹
۲ مازندرانی بر اثر ابتلا به ویروس کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته جان خود را از دست دادند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز مازندران، ۶۷ بیمار مبتلا به کرونا ۲۴ ساعت گذشته در مراکز درمانی زیرمجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل بستری شدند و ۲ تن نیز در این مدت جان خود را از دست دادند.

همچنین در ۲۴ ساعت گذشته ۵۸ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ با بهبودی نسبی از بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل مرخص شدند و ۶۷ بیمار مبتلا نیز در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

هم اکنون ۳۱۷ بیمار مبتلا به کرونا ویروس در مراکز درمانی استان مازندران بستری هستند.

مرگ ۲ کرونایی در حوزه مازندران

رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: ۲۴ ساعت گذشته ۵۳ بیمار جدید مشکوک به کووید۱۹ در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران، پذیرش و بستری و ۴۳ نفر ترخیص شدند.

دکتر موسوی افزود: اکنون ۲۲۷ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان‌های زیر مجموعه این دانشگاه بستری هستند.

او گفت: ۳۷ بیمار با علائم تنفسی حاد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های استان بستری هستند.

دکتر موسوی افزود: امروز ۲ نفر بر اثر ابتلا به کووید۱۹ در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران جان باختند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک، حضور نیافتن در تجمع ها، رعایت فاصله گذاری اجتماعی، پرهیز از سفر‌های غیرضروری و بهداشت دست تاکید کرد.

دست و پنجه نرم کردن ۳۰ کرونایی در بابل با مرگ

رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: ۱۴ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته در بیمارستان‌های بابل بستری شدند و ۱۵ بیمار هم با بهبودی نسبی ترخیص شدند.

دکتر سید فرزاد جلالی افزود: در حال حاضر ۹۰ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های بابل بسترى و ۳۰ نفر هم با حال بد در بخش مراقبت‌های ویژه هستند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل با بیان اینکه امروز خوشبختانه هیچ مرگ کرونایی در بابل ثبت نشده است، به شهروندان توصیه کرد: با رعایت اصول بهداشتی برای کاهش روند این بیماری تلاش کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار