کد خبر: ۱۶۹۲۰۰
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۰
حضور حداکثری، عزت ملی فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان مطرح کرد:
سردار «کرمی» گفت: انتخابات یعنی رقم زدن سرنوشت کشور در چهار سال آینده و باید همه در آنها مشارکت کنند.
انتخابات یعنی رقم زدن سرنوشت کشور در چهار سال آینده// در کجا و در چه برنامه‌ای؟به گزارش خبرنگار دفاع پرس، سردار «جهانبخش کرمی» در حاشیه جلسه بررسی وضعیت آمادگی استان برای برگزاری انتخابات در زنجان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: انتخابات مظهر مردم‌سالاری دینی است و در گفتمان امامین انقلاب اسلامی نقش جمهوریت و مشارکت مردم در صحنه از اهمیت بسیاری برخوردار است.
 
فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان این که ملت بزرگ ایران با حضور خودشان در این انتخابات تحت عنوان یک حق بلوغ فکری، سیاسی، انقلابی و تعلقاتشان به ایران اسلامی و عزت کشور را نشان خواهند داد، افزود: به هر حال انتخابات مفهوم تعیین سرنوشت و رقم زدن سرنوشت کشور حداقل در چهار سال آینده را دارد و مفهوم انتخابات یعنی رقم زدن سرنوشت کشور در چهار سال آینده.
 
وی تصریح کرد: حتی اگر مردم از شرایط موجود، گرانی، بیکاری و مسائل معیشتی شکوه دارند و یا از عملکرد برخی مسؤولان ناراضی هستند، باز هم باید در انتخابات شرکت کنند، چون با انتخاب خود می‌توانند آینده را درست و مشکلات را حل کنند. حضور حداکثری و انتخاب اصلح راهبرد سپاه در انتخابات است که در این زمینه نشست‌های بصیرتی با گروه‌های مختلف برگزار شده است.
 
سردار کرمی با بیان اینکه ۳۷ انتخابات پر شور را پشت سر گذاشته‌ایم، بیان کرد: در دنیا و در کشورهایی که بیش از ۲۰۰ سال ادعای دموکراسی این آمار از نظر کمی و کیفی سابقه ندارد. از دیدگاه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) برای برداشتن گام‌های استوار در آینده باید گذشته را شناخت و از تجربه‌ها درس گرفت اگر گذشته را درست نشناسیم آینده مورد تهدید قرار می‌گیرد.
 
فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه امروز باید هر چه داریم برای برگزاری انتخابات پرشور پای کار بیاوریم، افزود: اثری که حضور پرشور در انتخابات در افزایش اقتدار کشور دارد توان دفاعی و دیپلماسی ندارد. هر رای که به صندوق انتخابات ریخته می‌شود، تیری به سوی دشمنان نظام اسلامی است.
 
سردار کرمی بیان داشت: شهدای دوران دفاع مقدس و مدافعان حرم جان خود را در را اسلام و انقلاب تقدیم کردند و ما هم برای عزت و سربلندی نظام اسلامی باید رای بدهیم تا توطئه‌های دشمنان در برابر نظام اسلامی خنثی شود.  فردا به نیابت از سردار شهید حاج قاسم سلیمانی پای صندوق‌های رای می‌رویم تا بار دیگر عزت و سربلندی کشور را رقم بزنیم.
 
انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار