کد خبر: ۱۶۹۲۱۴
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۳
فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی با اشاره به امنیت حین برگزاری انتخابات و بعد از آن، گفت: سلامت و امنیت انتخابات در سراسر کشور و خراسان‌جنوبی صد درصد تأمین و هیچگونه مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سردار علی قاسمی امشب در دیدار تصویری با بسیجیان خراسان‌جنوبی، دغدغه‌مند بودن را یکی از ویژگی‌های بسیجیان ذکر کرد و اظهار داشت: بسیجیان دغدغه‌های امام (ره) و مقام معظم رهبری را شنیده با جان و دل می‌خرند و برای مردم تبیین و تشویق می‌کنند.

وی با اشاره به پیام‌های مقام معظم رهبری در ۱۴ و ۲۶ خرداد برای ملت ایران، بیان داشت: ایشان فرمودند؛ کسانی که امروز تبلیغات می‌کنند پای صندوق‌های رأی نروید خودشان صندوق رأی ندارند، شاهزاده‌های سعودی، اماراتی، مصری و خیلی جاهایی که اصلا انتخابات نداشته و سیستم آن‌ها انتخاباتی نیست یا با کودتا سرکار می‌آیند یا آل و موروثی هستند، در کشور اینها اصلا دموکراسی نیست.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی با تأکید بر اینکه اکنون جهاد، جهاد فرهنگی و سیاسی است خطاب به بسیجیان، مطرح کرد: باید به مردم خوب و ولایت‌مداری که به نوعی کدورت و گلایه‌مندی‌هایی از صندوق دارند بروید و آن‌ها را با صندوق رأی آشتی دهید.

قاسمی با اشاره به توطئه‌های دشمنان مبنی بر عدم مشارکت مردم در انتخابات، تبیین کرد: دعوت مردم به انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر در حقیقت یک نوع عمل صالح است و باید کاری کنیم که دشمن نتواند روی این صندوق‌ها تأثیر بگذارد.

وی با تأکید بر اینکه وظیفه داریم که به سراغ افراد رفته و آنان را برای حضور در انتخابات دعوت کنیم، عنوان کرد:  باید با صبر و متانت همه را برای حضور در انتخابات و رأی دادن دعوت کنیم تا بتوانند با انتخاب درست و آگاهنه بهترین کاندیدا را انتخاب کنند.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی با اشاره به امنیت حین برگزاری انتخابات و بعد از آن، مطرح کرد: سلامت و امنیت انتخابات در سراسر کشور و خراسان‌جنوبی صد درصد تأمین و هیچگونه مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

قاسمی در پایان خاطرنشان کرد: اگر بعد از برگزاری انتخابات دشمن قصد تفرقه و غیره داشته باشد ما نیز آمادگی برای حفظ امنیت کشور را داریم.

انتهای پیام/۶۹۰۳۹/ح

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار