کد خبر: ۱۶۹۹۷۸
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۳
پیشکسوت فوتبال کشورمان در خصوص دیدار پرسپولیس و تراکتور در بازی سوپر جام توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حمید درخشان، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص صحبت‌های رسول خطیبی، سرمربی تیم فوتبال تراکتور در دیدار سوپر جام مقابل پرسپولیس اظهار کرد: یک سری حسادت‌های شخصی به تیم پرسپولیس باعث شده است که برخی از افراد موفقیت‌های پرسپولیس را به عوامل بیرونی ربط دهند. هر تیمی که قهرمانی به دست می‌آورد، مطمئنا با تلاش و کوشش به این مهم رسیده است. پرسپولیس در چند سال اخیر ۲ بار نایب قهرمان لیگ قهرمانان آسیا شده و این نشان دهنده قدرت این تیم است.

او ادامه داد: تیم فوتبال تراکتور ۳ کاپیتان  سابق  تیم ملی را جذب کرده بود و خیلی بازیکن و مربی گران قیمت  را جذب کرده است. تراکتور یکی از ثروتمندترین تیم‌های حاضر در لیگ برتر فوتبال کشورمان است؛ اما متاسفانه در این سال‌ها موفقیتی را کسب نکرده و باید به دنبال علل ناکامی خود باشند، نه این که قهرمانی رقیبشان را به وکیل و وزیر ربط دهند.  

او درباره علل صحبت های حاشیه ای مربیان پس از شکست، گفت:  تیم‌ها باید به دنبال برطرف کردن نقاط ضعف خود باشند و بازی خوبی در زمین انجام دهند، تا موفق شوند. متاسفانه در سال‌های اخیر تیم‌ها و مربیان کشورمان ناکامی‌های خود را به گردن عوامل غیر فوتبالی می‌اندازند. در دهه  شصت هر تیمی که قوی بود، برنده می‌شد و هیچکس به دنبال بهانه نبود. مگر وزیر ورزش و جوانان  در زمین برای پرسپولیس گل می‌زند! بعضی از تیم‌ها از چهل، پنجاه متری گل می‌خورند؛ آیا  وزیر ورزش و جوانان هم عامل ناکامی این دسته از تیم ها است؟! ما در فوتبال حرفه‌ای فعالیت می‌کنیم و این رفتار‌ها و صحبت ها با فوتبال حرفه‌ای همخوانی ندارند. عده‌ای به دنبال زیر سوال بردن قهرمانی های متوالی پرسپولیس هستند، اما این تیم با قدرت و تلاش این موفقیت‌ها را کسب کرده است.  

او خاطر نشان کرد: افرادی که سر رشته‌ای از مسائل فنی فوتبال ندارند، در نشست‌های خبری پس از پایان بازی صحبت‌های حاشیه‌ای و غیرفنی می‌کنند؛ چرا که یک مربی با دانش هیچ گاه از این صحبت‌ها نخواهد کرد و در صورت شکست تیمش به دنبال علل این ناکامی  خواهد بود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار