کد خبر: ۱۶۹۹۸۴
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۴
یک نماینده مجلس:
نماینده سلماس در مجلس با اشاره به برنامه‌ریزی مدیران سایپا برای ادامه تولید خودرو در دوران تحریم گفت: اقدام سایپا در دوران تحریم قابل تقدیر است.

سایپا اجازه توقف تولید در دوران تحریم را نداد

نماینده سلماس در مجلس با اشاره به برنامه‌ریزی مدیران سایپا برای ادامه تولید خودرو در دوران تحریم گفت: اقدام سایپا در دوران تحریم قابل تقدیر است.

به گزارش خبرگزاری تجارت آنلاین و به نقل از سایپانیوز، یعقوب رضازاده در خصوص نقش سایپا در رونق و افزایش تولید اظهار داشت: با توجه به شرایط اقتصادی کشور، باید برای افزایش درآمد مردم و همچنین بهبود وضعیت اقتصادی، منابع درآمدی و صادراتی غیر از نفت را بررسی و به آن توجه لازم داشته باشیم.

وی افزود: قطعاً توجه به صنعت خودرو می‌تواند در رشد اقتصادی کشور مؤثر باشد چرا که یک درآمد غیر نفتی برای کشور ایجاد می‌کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به سیاست مجلس در قبال صنعت خودرو گفت: قطعاً مجلس از صنعت خودرو به عنوان یک صنعت مادر غیر نفتی حمایت می‌کند.

رضازاده ادامه داد: یکی از راهکارهای حمایت از صنعت خودرو دادن تسهیلات ارزان قیمت است و با این تسهیلات می‌توان مشکلات صنعت خودرو را رفع کرد.

وی افزود: همچنین وزارت خارجه می‌تواند با پیدا کردن بازارهای صادراتی خارجی کمک شایانی به صنعت خودرو کند. از طرف دیگر وزارت صنعت، معدن و تجارت به عنوان متولی اصلی این کار می‌تواند برای بهبود کمیت و کیفیت خودرو فعال باشد.

یک نماینده مجلس شورای اسلامی: اقدام سایپا در دوران تحریم قابل تقدیر است/ سایپا اجازه توقف تولید در دوران تحریم را نداد

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: مسئولین دولتی باید برای افزایش کیفیت خودرو و افزایش تولید خودرو در کشور حمایت کنند.

رضازاده با اشاره به نقش دلالان در افزایش قیمت خودرو، گفت: قطعاً‌ باید دست دلالان از بازار خودرو کوتاه شده و خودرو با قیمت مناسب در اختیار مصرف‌کننده قرار گیرد و زمانی که خودرو در دست مصرف‌کننده است با قیمت تولیدی در کارخانه تفاوتی نداشته باشد.

وی با بیان اینکه شرکت سایپا عملکرد خوبی در رشد صنعت خودرو و افزایش تولید داشته است، عنوان کرد: سایپا در دوران تحریم اجازه نداد خط تولید متوقف شود و این اقدام مدیران سایپا قابل تقدیر است.

برچسب ها: سایپا ، خودروسازی ، تحریم
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار