کد خبر: ۱۷۰۰۷۴
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۳
رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح از رونمایی از واکسن کرونای تولید شده توسط دانشگاه علوم پزشکی سپاه نیز طی روز‌های آتی خبر داد.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح از رونمایی از واکسن کرونای تولید شده توسط دانشگاه علوم پزشکی سپاه نیز طی روز‌های آتی خبر داد.

یکی از واکسن‌های متعلق به وزارت دفاع در مرحله دوم تست بالینی است


سرلشکر باقری خبر داد؛

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح از رونمایی از واکسن کرونای تولید شده توسط دانشگاه علوم پزشکی سپاه نیز طی روزهای آتی خبر داد.

سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در حاشیه مراسم اعطای نشان و تجلیل از کارکنان فعال نیروهای مسلح در حوزه پیشگیری از کرونا در جمع خبرنگاران به ارائه گزارشی از عملکرد نیروهای مسلح درزمینه مقابله با کرونا پرداخت و با تاکید بر اینکه همواره تمامی امکانات نیروهای مسلح برای مقابله با ویروس کرونا بسیج است، گفت: از ابتدای مقابله با بیماری کرونا حدود ۶ هزار تخت بیمارستانی آماده برای مقابله با بیماری داشتیم و این آمادگی را دائما اعلام کردیم.

وی افزود: می‌توانیم حدود ۱۲ هزار تخت سیار و صحرایی برپا کنیم و در برپایی نقاهت‌گاه‌ها نیز هیچ محدودیتی نداریم و هر چقدر که نیاز باشد در خدمت کشور هستیم.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به انجام طرح‌های پژوهشی مرتبت با کرونا در نیروهای مسلح خاطر نشان کرد: علاوه بر مشارکت با وزارت بهداشت در طرح شهید سلیمانی، کارهای علمی و پژوهشی زیادی در نیروهای مسلح انجام شده است؛ در این زمینه یکی از واکسن‌های متعلق به وزارت دفاع در مرحله دوم تست بالینی است و واکسن دانشگاه علوم پزشکی سپاه نیز طی روزهای آتی رونمایی می‌شود.

سرلشکر باقری با بیان اینکه«تحقیقات در حوزه داروها و عوامل کنترل کننده نیز در حال انجام است»، اظهار کرد: نیروهای مسلح در تمام بخش‌هایی که توانمندی داشته باشند، دائماً در خدمت مردم و بخش بهداشت و درمان خواهند بود.




گردآوری: گروه خبر سیمرغ
Seemorgh.com/news
منبع: isna.ir



نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار