کد خبر: ۱۷۰۳۴۲
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۰ - ۰۱:۳۶
رئیس مرکز پژوهش های مجلس:
ایسنا/گیلان رئیس مرکز پژوهش های مجلس، خدمت به مردم را رویکرد دولت سیزدهم دانست و خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی از مسئولان با خودبرتربینی با ملت برخورد می کنند، اما دولت سیزدهم آمده تا این تفکر برگرفته از اشرافیت طاغوتی را در هم بشکند و در خدمت مردم و جان نثار مردم باشد.

علیرضا زاکانی در جشن شکرانه حضور حماسی مردم در انتخابات که در رشت برگزار شد، دستاورد انتخابات ۲۸ خرداد را بازگشت به اصل انقلاب اسلامی دانست و اظهار کرد: انتخابات ۲۸ خرداد آغاز یک تحول و دگرگونی برای ملت ایران است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران پرونده ۲۵۰۰ سال رژیم های جبار و فاسد را در طول تاریخ این کشور و ملت بست، افزود: انقلاب اسلامی به ملت رشید ایران آزادی عطا کرد و فرصتی به مردم داد تا از بردگی بیگانگان رهایی یابند و دیگر تحت سلطه آمریکا و انگلیس و عناصر منطقه ای آنان نباشند.

رئیس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی، انقلاب اسلامی را تجربه عدالت و معنویت و استقلال واقعی دانست و عنوان کرد: در پرتو انقلاب انسان هایی تقدیم جامعه بشری شدند که هر کدام الگوی شایسته و اسوه بی نظیری برای ادامه راه بشریت و فتح قله های افتخار هستند.

زاکانی، با بیان اینکه ملت بزرگ ایران با رای خود به حجت الاسلام رئیسی آماده ساختن ایرانی قوی و پیشرفته و نمونه و تشکیل تمدن نوین اسلامی شده است، اضافه کرد: حجت الاسلام رئیسی آمده تا امکان حضور گسترده مردم را در عرصه های مختلف خدمتگزاری بر محور نخبگان فراهم کند تا تحول بزرگ و تغییر جدی در کشور اتفاق بیفتد.

وی خدمت به مردم را رویکرد دولت سیزدهم دانست و خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی از مسئولان با خودبرتربینی با ملت برخورد می کنند، اما دولت سیزدهم آمده تا این تفکر برگرفته از اشرافیت طاغوتی را در هم بشکند و در خدمت مردم و جان نثار مردم باشد.

رئیس مرکز پژوهش های مجلس، با بیان اینکه امروز فقر و فساد و تبعیض کمر جامعه را خم کرده است، گفت: ایران ۱.۱ جمعیت دنیا را دارد، اما شش درصد امکانات کره زمین در کشور ماست و نباید فقیر و بیکار داشته باشیم.

وی دولت سیزدهم را نویدبخش ساخته شدن ایران قوی بر مبنای شعارهای اصیل و اساسی انقلاب دانست و متذکر شد: امروز روح جدیدی در جامعه ما دمیده شده و انتخاب حجت الاسلام رئیسی به عنوان مسئول امتحان پس داده و اهل عمل و پاکدست، امکان تغییر و تحول را فراهم کرده و در آستانه یک گام بلند برای پیشرفت کشور هستیم.

زاکانی، مهمترین و انقلابی ترین و بزرگترین رسالت آحاد ملت را ساختن ایران اسلامی دانست و عنوان کرد: آنچه که انقلاب ما را مورد توجه جهانیان قرار داده، ارزش های برگرفته از اسلام ناب است و امروز باید الگوی ایرانی - اسلامی آزادی و استقلال و عدالت و معنویت به معنای واقعی و کامل کلمه را به جهانیان نشان دهیم.

رئیس مرکز پژوهش های مجلس، دولت سیزدهم را زمینه ساز اجرای اصل قانونی نظارت ملت بر مسئولان دانست و اضافه کرد: امروز باید مسیر شهدا را که همانا مسیر راستگویان است دنبال کنیم.

وی با بیان اینکه باید رقابت ها را به انسجام و دوگانگی ها را به یکپارچگی تبدیل کنیم، گفت: ایران عزیز به دست همه مردم و اندیشمندان و شایستگان ساخته می شود و تفکر انقلابی و مکتب حاج قاسم ملاک و معیار و میزان ماست.

زاکانی، دولت سیزدهم را در تبعیت از منویات ولی فقیه و در راستای ارزش های دفاع مقدس دانست و اظهار کرد: باید در کنار هم قرار گیریم و با عبور از شعارها و حرکت در میدان عمل مشکلات کشور را یکی پس از دیگری رفع کنیم.

وی با بیان اینکه ملت نیازمند تنفس جدید در عرصه مبارزه با فقر و فساد و تبعیض و صیانت از حریم خصوصی و عمومی و ایجاد اشتغال و تامین مسکن و ازدواج جوانان است، خاطرنشان کرد: به برکت روی کار آمدن دولت سیزدهم یک اقدام اساسی و یک اصلاح جدی فراروی ملت قرار دارد.

انتهای پیام

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار