کد خبر: ۱۷۰۳۵۰
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۵
ایستادن و تماشای خودروها از این آتش سوزی باعث ایجاد ترافیک بیشتر در این محدوده شد.

به گزارش برنا؛ سرهنگ مجید رنجبر، رییس مرکز فرماندهی  و کنترل هوشمند پلیس راهور فاتب ضمن بیان این خبر گفت: رانندگانی که حوالی ساعت 16:25 شب گذشته  در مسیر جنوب به شمال یادگادر بعد از ایثارگران در حال تردد بودند با مشاهده حریق یکدستگاه سواری پژو در حال سوختن و دود ناشی از آن از سرعت خود کاسته و به تماشای این حادثه پرداختند .   

او افزود: این خودرو به علت نامعلومی  ، در این مسیر دچار حریق گردید که راننده با زحمت  موفق شد بلافاصله این خودرو را به لاین کندرو هدایت و متوقف نماید .

سرهنگ رنجبر ادامه داد: همین کاهش سرعت و ایستادن های لحظه ای رانندگان باعث شد تا لحظه به لحظه بر حجم ترافیک افزوده شده و موجب گردید تا ترافیک سنگینی در این محدوده را شاهد باشیم .

او گفت : تیم کارشناسی منطقه 23 پلیس راهور فاتب  در محل حادثه حضور داشتند و نسبت به روان سازی ترافیک اقدامات خود را انجام دادند و تیم های امدادی  و آتش نشانی موفق شدند این آتش سوزی را مهار نمایند .

رییس مرکز فرماندهی  و کنترل هوشمند پلیس راهور فاتب از رانندگان خواست چنانچه در حین حرکت با حادثه ای روبرو شدند که در آن سهمی ندارند به مسیر خود ادامه داده و با ایستادن ونگاه کردن باعث سنگینی ترافیک در محدوده آن نشوند تا خودروهای امدادی  و پلیس بتوانند به موقع اقدامات خود را انجام دهند و به مصدومین و حادثه دیدگان امدادرسانی نمایند .

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار