کد خبر: ۱۷۰۳۹۰
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۸
بیمه مرکزی ضمن اعلام اینکه تمامی تعهدات و پوشش‌های مترتب بیمه‌ای سرنشینان اتوبوس سانحه دیده خبرنگاران بدون تشریفات رایج انجام می‌شود، اظهار امیدواری کرد با اقداماتی از جمله تقویت و نوسازی ناوگان حمل و نقل و اصلاح هندسی نقاط حادثه‌خیز دیگر چنین حوادثی تکرار نشود.

به گزارش ایسنا، روز گذشته اتوبوس حامل خبرنگاران محیط زیست در ارومیه دچار سانحه شد و طی آن دو خبرنگار خبرگزاری‌های ایسنا و ایرنا جان باختند و سایر سرنشینان، مصدوم شدند و در جریان درمان قرار گرفتند.

به دنبال این اتفاق، وزیر اقتصاد از بیمه مرکزی خواست که روند بیمه و پرداخت خسارت این حادثه در اسرع وقت انجام شود.

 بیمه مرکزی نیز در این رابطه اطلاعیه‌ای به شرح زیر صادر کرد:

«بازگشت همه به سوی اوست

تقدیر الهی بر این قرار گرفت که جامعه رسانه‌ای کشور یک بار دیگر در چرخه بی‌توقف "خطر و خبر" رو در روی حادثه‌ای دیگر قد بکشد و در ماتم ابدی دو تن از پاک‌ترین و شریف ترین فرزندان خود بنشیند.

بیمه مرکزی و صنعت بیمه نیز همگام با سایر اقشار دیگر جامعه در این مصیبت سنگین، سوگوار است و برای روح بلند این عزیزان، آرزوی غفران الهی و برای دل بازماندگان، امید صبوری دارد.

جبران اندوهی تا این اندازه عمیق، ممکن نیست اما صنعت بیمه در مسیر التیام آلام آسیب‌دیدگان و همچنین بازماندگان این حادثه دردناک از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد.

در همین راستا تمامی تعهدات و پوشش‌های مترتب بیمه‌ای سرنشینان اتوبوس سانحه دیده بدون تشریفات رایج، ایفاد خواهد شد و در صورت وجود بیمه‌نامه‌هایی نظیر بیمه زندگی و تامین آتیه نیز در پرداخت خسارات تسریع می‌شود.

امید است با تقویت و نوسازی ناوگان حمل و نقل، اصلاح هندسی نقاط حادثه خیز و تلاش بیشتر برای ارتقای فرهنگ راهنمایی و رانندگی، پس از این شاهد حوادثی تا این اندازه تلخ و دردناک نباشیم».

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار