کد خبر: ۱۷۰۴۱۲
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۴
وزیر ورزش و جوانان ضایعه درگذشت خبرنگاران ایرنا و ایسنا در حادثه واژگونی اتوبوس در استان آذربایجان غربی را تسلیت گفت.
خبرورزشی -

در پیام مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان به مناسبت درگذشت خبرنگاران ایسنا و ایرنا در حادثه واژگونی اتوبوس در استان آذربایجان غربی آمده است:

خبر حادثه سقوط خودروی خبرنگاران و درگذشت مهشاد کریمی و ‏ریحانه یاسینی، خبرنگاران پرتلاش و متعهد خبرگزاری‌های ایسنا و ایرنا باعث تألم و تاثر فراوان شد. اینجانب ضمن عرض تسلیت به جامعه خبرنگاران کشور و خانواده‌های داغدیده، صبر و سلامتی برای این عزیزان و صحت و عافیت برای خبرنگاران آسیب دیده این سانحه دردناک از خداوند متعال خواستارم.

روحشان شاد و قرین رحمت الهی باد. مسعود سلطانی‌فر

به گزارش خبرورزشی، مراسم تشییع پیکر خبرنگاران ایسنا و ایرنا که در سانحه واژگونی اتوبوس در استان آذربایجان‌غربی جان باخته‌اند، جمعه ۴ تیر ساعت ۹ صبح در قطعه ۲۵۵ بهشت زهرا تهران که به نام قطعه نام‌آوران نامگذاری شده است، برگزار خواهد شد.

عصر دیروز (چهارشنبه، ۲ تیر) اتوبوس حامل خبرنگارانی که برای تهیه گزارش از وضعیت دریاچه ارومیه عازم آن منطقه شده بودند، در حوالی شهر نقده واژگون شد که چندین مصدوم بر جای گذاشت و «مهشاد کریمی» خبرنگار حوزه محیط زیست ایسنا و «ریحانه یاسینی» خبرنگار ایرنا در این سانحه تلخ، جان خود را از دست دادند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار