کد خبر: ۱۷۰۴۲۸
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۰
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: با توجه به تمرینات تاکتیکی و رسیدن مصدومان به تیم، تعطیلی لیگ برتر به سود صنعت نفت شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سید سیروس پورموسوی، سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سایپا اظهار داشت: با توجه به این که بازی‌های لیگ برتر حدود یک ماه تعطیل بود و ما اردوی خوبی در تهران داشتیم، این تعطیلی به سود ما شد؛ زیرا بازیکنان ما به لحاظ روحی و تاکتیکی بهتر شدند و بازیکنان مصدوم هم فرصت کافی داشتند تا خودشان را به تیم برسانند.

پورموسوی در ادامه گفت: در این اردو توانستیم با توجه به جلساتی که با بازیکنان داشتیم، درباره ۷ بازی باقی مانده تا پایان لیگ برتر و به ویژه بازی فردا مقابل سایپا صحبت کنیم و به درک متقابل برسیم. بازیکنان حساسیت و شرایط جدول را به خوبی درک کرده اند و در اردویی که پشت سر گذاشتیم، از روز اول تا روز آخر بازیکنان با انرژی، انگیزه و تمرکز بالا تمرین کردند. امیدوارم فردا با توجه به تمرینات خوبی که پشت سر گذاشتیم، ضمن احترام به تیم سایپا و کادر فنی این تیم، ۳ امتیاز این دیدار خانگی را کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت در پاسخ به این سوال که آیا برگزاری اردو در تهران و بازی در هوای گرم آبادان روی تنفس بازیکنان اثر منفی نمی‌گذارد، گفت: ما تمرینات را در اردوی تهران طوری برنامه‌ریزی کردیم که اردو به موقع تمام شود و پس از آن هم ۹ روز در آبادان بودیم و صبح و بعد از ظهر، تمرین کردیم و ان‌شاءالله فردا مشکلی پیش نمی‌آید.

پورموسوی در واکنش به این که صنعت نفت ۲ بازی دوستانه در تهران داشت و موفق به گلزنی هم شد و آیا امیدوار است این گلزنی در بازی فردا تکرار شود، اظهار داشت: باور کنید در تمریناتی که پشت سر گذاشتیم، انرژی و انگیزه بازیکنان بهتر از شروع فصل بود. بازیکنان ما به این خودباوری رسیده‌اند که این ۷ بازی را باید با موفقیت پشت سر بگذاریم. آن‌ها درک کرده‌اند که راهی جز پیروزی نداریم و البته این را هم فراموش نکنید که ما بازیکنان مصدومی داشتیم که بازگشت آن‌ها به ویژه در خط حمله به ما کمک خواهد کرد.

او در پاسخ به این سوال که آیا صنعت نفت در بازی با سایپا بازی هجومی ارائه خواهد کرد، گفت: سیستم و روش ما مثل همیشه بازی رو به جلو است. خواسته ما از بازیکنان، فوتبال روی زمین است و ضمن انجام یک بازی خوب، می‌خواهیم ۳ امتیاز را هم کسب کنیم.


بیشتر بخوانید


سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت درباره شناخت از تیم سایپا و این که آیا با توجه به تغییر کادر فنی این تیم به شناخت از سایپا رسیده است، عنوان کرد: فیلم بازی‌های سایپا را دیدیم، آنالیز کردیم و امیدوارم بتوانیم از نقاط ضعف این تیم استفاده کنیم تا به پیروزی برسیم.

پورموسوی درباره غایبان تیمش برای دیدار با سایپا و همچنین وضعیت مصدومان این تیم گفت: برای بازی فردا حسین بغلانی را در اختیار نداریم و مهدی رحیم زهیوی، مهدی زبیدی و محمد اهل‌شاخه که رباط صلیبی پاره کرده‌اند، تا آخر فصل کنار ما نیستند و قید آن‌ها را زده ایم.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار