کد خبر: ۱۷۰۹۴۰
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۰
تسنیم نوشت: وزیر راه و شهرسازی به تشریح جزئیات جدید از حوادث اخیر رانندگی در یزد و ارومیه پرداخت.

محمد اسلامی به تشریح جزئیات حوادث اخیر رانندگی در یزد و ارومیه پرداخت و اظهار داشت: تاکنون کمیسیون ایمنی راه‌های کشور ویژه این دو حادثه تشکیل شده و گزارشش را منتشر کردیم.

وی افزود: اتوبوس ارومیه سرویس کارخانه بوده که بایستی از پایانه صورت وضعیت می‌گرفت تا مسافرت خارج شهری را انجام می‌داد که این کار را انجام نداده بود.

وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: راننده اتوبوس ارومیه در مسیر به دلیل عدم تسلط و توانایی در کنترل ماشین، آن حادثه را به وجود آورد.

وی گفت: حادثه اتوبوس زاهدان - آباده در محور تفت - دهشیر نیز به دلیل مشکل فنی و عدم تسلط و آشنایی راننده با مسیر بوده و در نقطه‌ای حادثه رخ داده که مملو از علائم هشداردهنده فسفری بوده که اتوبوس در زمان برخورد با بلوار وسط و کامیون پارک شده 149 کیلومتر سرعت داشته است.

اسلامی اذعان کرد: اتوبوس در زمان برخورد با کامیون پارک شده در دنده خلاص بوده و دلائل آن هم در گزارش پلیس و شرکت تقدیم و اعلام شده است.

وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: با توجه به تصمیمات کمسیون راه‌ها از گزارش سانحه، برای تشدید نظارت توسط پلیس در راه‌ها و شرکت در کمیسیون ماده 11 تصمیم‌گیری شده است.

47231

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار