کد خبر: ۱۷۲۰۶۴
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۴۰۰ - ۰۶:۱۲
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی درباره برخی گزارش‌ها درباره شنیده‌شدن صدای مهیب در شمال تهران توضیحاتی را ارایه کرد.

شنیده‌شدن صدای انفجار مهیب در منطقه‌ای در شمال تهران

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی درباره برخی گزارش‌ها درباره شنیده‌شدن صدای مهیب در شمال تهران توضیحاتی را ارایه کرد.

شبکه خبر اعلام کرد صدای انفجار مهیبی در منطقه‌ای در شمال تهران شنیده شده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی در گفت‌وگو با ایسنا در این باره اظهار کرد: تماس‌های مردمی که با سازمان آتش‌نشانی گرفته شده و طی آنها اعلام شد که صدای مهیبی در محدوده شمال تهران شنیده شده است.

سیدجلال ملکی با بیان این که اغلب این تماس‌ها در محدوده پارک ملت بودند، گفت: دو ایستگاه به محل اعزام شده اما هنوز اطلاع دقیق‌تری در دسترس نیست. این امکان وجود دارد که صدای شنیده‌شده مربوط به حادثه نبوده باشد؛ چرا که آتش‌نشانان هنوز اثری از وقوع حادثه مشاهده نکردند.

ملکی در پایان گفت: پیرو تماس‌های شهروندان مبنی بر شنیده‌شدن صدای انفجار در محدوده شمال تهران در دقایق اولیه بامداد امروز٬ نیروهای آتش‌نشانی به محل اعزام شدند و پس از جستجو در بخش‌های مختلف هیچ حادثه‌ای مشاهده نشد و نیروها مراجعت کردند.

رجانیوز هم نوشته که «فیلم‌هایی که از انفجار امشب شمال تهران در حال انتشارند ارتباطی با این حادثه ندارند و تاکنون فیلمی از این حادثه منتشر نشده است.»

معاون امنیتی استاندار تهران نیز در گفت‌وگو با تسنیم گفته که «من در محل حادثه حضور دارم و تنها یک انفجار آن هم داخل پارک ملت صورت گرفته است.»

وی در پاسخ به این سوال که آیا این حادثه تروریستی بوده گفته که» در حال بررسی ابعاد و علت حادثه هستیم و پس از اطمینان اطلاع رسانی خواهیم کرد.»

شبکه خبر در خبر دیگری اعلام کرده است که «ظاهراً یک شیء ناشناس در محوطه پارک ملت منفجر شده است که خوشبختانه هیچ تلفات یا خسارتی به بار نیاورده است.»

معاون امنیتی استاندار تهران در گفت‌وگوی دیگری اعلام کرده که «تا صبح علت انفجار در پارک ملت تهران مشخص خواهد شد.»

اخبار تکمیلی متعاقباً اعلام می‌شود.

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار