کد خبر: ۱۷۲۲۴۸
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۰۲:۲۱
سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک درباره شکست تیم خود مقابل پرسپولیس توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در نشست خبری پس از بازی مقابل پرسپولیس در ارتباط با شکست تیم خود اظهار کرد: بازی خوب و باکیفیتی را شاهد بودیم، نمی‌خواستم پیش از دیدار با پرسپولیس درباره مسائل و حواشی صحبت کنم، اما این درد روی بدن ما است و فکر می‌کنند که آلومینیوم بعد از اولین سال حضورش می‌تواند حقش خورده شود. حساب کار بعضی از تیم‌ها باید دستشان بیاید و فکر نکنند می‌توانند قلدری کنند.

سرمربی آلومینیوم اراک گفت: وقتی مقابل پرسپولیس بازی می‌کنید باید نترسید، اعتماد به نفس داشته باشید. ما در نیمه اول مقابل تیمی که تشنه برد بود بازی را واگذار کردیم، اما در نیمه دوم متوجه شدند که تفاوتی بین آن‌ها و پرسپولیس نیست. اگر حامد پاکدل دقت می‌کرد می‌توانستیم به گل برسیم. ما به لحاظ فیزیکی تیم خوبی هستیم و دیدید که پرسپولیس را تحت فشار قرار دادیم.

منصوریان ادامه داد: تیمی که صدرنشین است قطعا تیم خوبی است و آن‌ها به خوبی به گل رسیدند و آن را حفظ کردند، اما ما در نیمه دوم موقعیت گلی به آن‌ها ندادیم.

او گفت: تیم‌هایی که سال اول حضورشان در لیگ است سعی می‌کنند ثبات خودشان را حفظ کنند که ما به آن رسیدیم. ما هنوز سیر نشدیم و سعی خواهیم کرد در سه بازی آینده عملکرد خوبی داشته باشیم. من از عملکرد تیمم راضی هستم و آن‌ها مقابل تیم قدرتمندی در اراک به خوبی بازی کردند. ما قبل از بازی با گل گهر باختی نداشتیم، اما وقتی مقابل تیم‌های خوب بازی می‌کنیم باید دقت بیشتری داشته باشیم. در مجموع از بازیکنانم راضی هستم.

منصوریان در ادامه درباره درگیری اش با کنعانی زادگان گفت: برای من فوتبال به هر قیمتی ارزشمند نیست که دوستی ۲۰ ساله خودم را با یحیی و باقری را بر هم بزنم. تجربه آن را به دست آوردم و نمی‌خواهم فردا خجالت زده شوم. من با کنعانی زادگان خیلی وقت بود حرفی نزده بودم. امروز در گوشم درد دلش را گفت و من هم گلایه هایم را گفتم. فوتبال و دوستی ارزش زیادی دارد. برخی‌ها همه چیز را در نتیجه فوتبال می‌بینند.

سرمربی آلومینیوم در پایان درباره شرایط استقلال و دربی جام حذفی نیز گفت: ما با فشار بالا با استقلال بازی کردیم. ما مهدی قایدی را از جریان بازی خارج کردیم. از ۹۰ دقیقه بازی ما نزدیک به ۷۰ دقیقه مسلط بودیم. امروز در ورزشگاه آزادی با پرسپولیس بازی کردیم و نیمه دوم شرایط خوبی داشتیم. من در ۱۶ دربی بازی کردم. دربی متفاوت است. دربی ۷۶ را همه می‌گفتند ما بازنده می‌شویم، اما تا دقیقه ۲۶، سه هیچ جلو بودیم. یک بار هم با ناصر حجازی و با آن ستاره‌ها باختیم. به نظرم یکی از دربی‌های قشنگ و هیجان انگیز خواهد بود. خالی بودن ورزشگاه یکی از عوامل زیبایی این بازی خواهد بود.

او افزود: استقلال دو جین بازیکن خوب دارد. ۳-۲ بازیکن فراتر از آسیا دارد که یکی از آن‌ها قایدی است که می‌تواند نتیجه بازی را عوض کند.

منصوریان ادامه داد: من بدهکار این تیم هستم و من با استقلال به هر چیزی که می‌خواستم رسیدیم. بازی سختی است و امیدوارم برنده این بازی استقلال باشد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار