کد خبر: ۱۷۲۲۸۸
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۸
علی موسوی در گفت‌وگو با خبرورزشی:
علی موسوی مهاجم اسبق استقلال تهران گفت: شاگردان فرهاد مجیدی با انگیزه بسیار بالایی که دارند قطعاً پرسپولیس را با شکست بدرقه خواهند کرد تا به فینال جام حذفی نزدیک‌تر شوند.
خبرورزشی -

علی موسوی در گفتگو با خبرورزشی ضمن حمایت از فرهاد مجیدی گفت: فرهاد مجیدی با وجود مشکلات زیادی که از لحاظ مدیریتی در باشگاه وجود دارد توانسته بهترین تیم را ساخته و پرداخت کند. در حال حاضر استقلال بسیار زیبا بازی می کند و همین طور نتایج مطلوبی نیز می گیرد. ما باید سرمربی استقلال را حمایت کنیم و در این روزهای پایانی لیگ برتر و جام حذفی کمک حال آبی پوشان باشیم.

وی ادامه داد: این درست است که پرسپولیس در صدر جدول رده بندی قرار دارد و نتایج خوبی هم گرفته اما انگیزه استقلالی ها در جام حذفی بسیار بالاتر از پرسپولیس است و من مطمئن هستم روز پنجشنبه این استقلال خواهد بود که برنده از زمین خارج می شود و هواداران استقلال نیز تمام امیدشان به گرفتن جام در این رقابت‌ها است.

علی موسوی گفت: استقلال مقابل سایپا ۹۰ دقیقه مالک توپ و میدان بود و شاگردان فراز کمالوند حرف خاصی برای گفتن نداشتند. به اعتقاد من مجیدی مهره‌های خوبی دارد که بسیار جوان و با انگیزه هستند و بچه ها هم قسم شده اند برای شادی دل هواداران خود هم پرسپولیس را شکست دهند و هم با قهرمانی در جام حذفی، پاسخ محکمی به دشمنان استقلال بدهند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار