کد خبر: ۱۷۲۳۰۴
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۲
پیرو اعلام قبلی مبنی بر بروز برخی مشکلات فنی در شبکه انتقال(موضوع اطلاعیه شرکت برق منطقه‌ای تهران) و وقوع محدودیت‌هایی در توزیع انرژی به‌ویژه در مناطق شرق و شمال شرق پایتخت، با توجه به زمان‌بر بودن انجام برخی از تعمیرات، تغییراتی در جدول زمانبندی خاموشی‌های احتمالی شهر تهران داده شده است.

جدول جدید خاموشی‌های احتمالی پایتخت منتشر شد

اصلاحیه جدول خاموشی‌های احتمالی برق پایتخت از تاریخ ۲۰ لغایت ۲۴ تیرماه را منتشر شد.

در اطلاعیه شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ آمده است: پیرو اعلام قبلی مبنی بر بروز برخی مشکلات فنی در شبکه انتقال(موضوع اطلاعیه شرکت برق منطقه‌ای تهران) و وقوع محدودیت‌هایی در توزیع انرژی به‌ویژه در مناطق شرق و شمال شرق پایتخت، با توجه به زمان‌بر بودن انجام برخی از تعمیرات، تغییراتی در جدول زمانبندی خاموشی‌های احتمالی شهر تهران داده شده است.

گروه‌های تعمیراتی و رفع عیب شرکت برق منطقه‌ای تهران، همچنان بدون وقفه در حال تلاش برای رفع مشکل و بازگرداندن شبکه به حالت عادی هستند. با تلاش‌های همکارانمان در شرکت برق منطقه‌ای تهران به زودی شاهد رفع کامل محدودیت‌های ایجاد شده خواهیم بود. ضمن عذرخواهی بابت مشکلات پیش آمده و ضرورت اجتناب‌ناپذیر اعمال اصلاحات در جداول خاموشی منتشر شده، با توجه به شرایط آب و هوایی و گرمای هوا، از شما تقاضا داریم همچنان با حداکثر صرفه‌جویی ممکن به‌ویژه خودداری از استفاده همزمان از وسایل برقی پرمصرف ما را در تداوم ارائه خدمات در شرایط فعلی یاری کنید.

 علت قرار گرفتن برخی از آدرس ها در گروه های مختلف وجود بیش از یک فیدر برق در نشانی مزبور است.

جدول خاموشی های احتمالی برق شهر تهران از تاریخ ۲۰ لغایت ۲۴ تیرماه ۱۴۰۰ (کلیک کنید)

اطلاع از زمان بندی خاموشی های احتمالی برق شهر تهران بر اساس نقشه جغرافیایی(کلیک کنید)

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار