کد خبر: ۱۷۲۴۱۳
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۸
فرهاد مجیدی به بازیکنان تیمش وعده پاداش عجیبی در صورت شکست دادن پرسپولیس داده است. این پاداش قرار است از جیب مجیدی پرداخت شود!

پاداش عجیب فرهاد مجیدی به استقلالی‌ها برای بردن پرسپولیس

فرهاد مجیدی این روز‌ها دست به نقد است و بعد از هر برد تیمش مبلغی را به عنوان پاداش به حساب بازیکنان واریز می‌کند. بسته به اهمیت بازی، رقم این پاداش متفاوت است.

به گزارش فرارو، اگرچه در هیچ جای دنیای حرفه‌ای مرسوم نیست مربی به بازیکنان پاداش نقدی دهد، ولی ظاهرا فرهاد مجیدی برای حفظ انگیزه بازیکنانش از یک سو و نشان دادن اعتراضش به مدیریت باشگاه از سوی دیگر، شخصا در این مورد اقدام می‌کند.

البته که این موضوع امری رایج است که مدیران باشگاه‌ها برای حفظ روحیه تیمی وعده پرداخت رقمی به عنوان پاداش در صورت پیروزی و تساوی می‌دهند، ولی از آنجا که یک رقم کلی برای یک بازی درنظر گرفته می‌شود این رقم چندان درست به نظر نمی‌رسد.

در مورد پاداش‌های فرهادی مجیدی شرایط کاملا متفاوت است و او علاوه بر اینکه رقم‌های قابل ملاحظه‌ای پرداخت می‌کند، پاداش را نقدی و بلافاصله بعد از هر برد به حساب بازیکنان واریز می‌کند. او حالا در آستانه دربی حساس جام حذفی دست به کار جالب تری زده و عنوان کرده در صورت برتری برابر پرسپولیس به هر یک از بازیکنان تیمش رقم ۵۰ میلیون تومان پاداش می‌دهد. این ادعایی است که خبرگزاری مهر کرده و در این مورد نوشته است: شنیده می‌شود مجیدی علاوه بر پاداش ویژه‌ای که برای گلزنان استقلال و دروازه‌بان در صورت کلین شیت در نظر گرفته، در صورت پیروزی در این بازی حساس، مبلغ ۵۰ میلیون تومان به بازیکنانش پاداش می‌دهد.

مجیدی در چند بازی اخیر استقلال نیز به همان میزانی که اعلام کرده بود و بلافاصله پس از بازی پاداش پیروزی‌های تیمش را پرداخت کرده بود تا روحیه بازیکنانش را در هفته‌های پایانی فصل حفظ نماید.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار